DIablo III: Reaper of Souls na tonach szkiców koncepcyjnych

Kilka dni temu Blizzard świętował drugą rocznicę wydania Reaper of Souls - pierwszego pudełkowego rozszerzenia Diablo III. Z tej okazji graficy koncepcyjni studia udostępnili i omówili wiele swoich prac, na bazie których powstawał później "Żniwiarz Dusz".

Oto fragment artykułu na rozbudzenie apetytu:

 

Niektóre elementy to efekt współpracy między członkami zespołu. Josh Manning, grafik środowiska, stworzył dla Pandemonium poniższe modele. Z kolei Chris Ryder, główny grafik, nadał konkretny ton występującym tam efektom środowiskowym, które miały kojarzyć się z Maltaelem. Natomiast Neal Wojahn, grafik techniczny tworzący obiekty, które można niszczyć – jak skrzynie, deski i beczki – połączył w całość wszystkie te części składowe.

Całość możecie przeczytać tutaj.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.