Bloom: Memories z nowym silnikiem gry

Po dwóch miesiącach przerwy Studio Fawn przygotowało kolejną aktualizację projektu Bloom: Memories. Dowiadujemy się z niego, że w grze dochodzi do poważnych zmian, które są związane ze zmianą jej silnika.

Dotychczas Bloom: Memories było tworzone na autorskim BloomCore. Opóźnienia w produkcji wymagały jednak wsparcia ze strony nowego programisty projektu, którym został Ariel Manzur, twórca silnika Godot. Obecnie dzieło Studio Fawn jest przepisywane do nowej struktury, co powinno zająć ok. 2 miesięcy, jednakże jak zapewniają deweloperzy, dzięki temu produkcja gry będzie mogła ruszyć pełną parą. Celem Studio Fawn jest bowiem stosunkowo szybkie przygotowanie dema Bloom: Memories.

Standardowo aktualizacja jest wypełniona nowymi grafikami z gry. Zarówno tekst, jak i obrazy znajdziecie pod niniejszym linkiem.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.