Po dłuższej przerwie deweloperzy z Harebrained Schemes opublikowali nowy raport z prac nad BattleTechiem. W najnowszym artykule kierownik projektu, Jordan Weisman, opowiedział o procesie tworzenia prototypu systemu turowej walki.
Producenci gry założyli, że system walki w BattleTechu musi zapewniać odpowiednio tempo rozgrywki zarówno w kampanii dla pojedynczego gracza, jak i w trybie multiplayer, co znacząco skomplikowało całą sprawę. Weisman opisał poszczególne wersje systemu, wyniki ich testów, a także ostateczny rezultat, który powinien pozwolić na wykorzystanie różnych typów mechów i wiele manewrów taktycznych na polach bitew.
W chwili obecnej deweloperzy nie posiadają żadnych materiałów, które mogliby zaprezentować, jednakże jeśli interesuje was obszerna charakterystyka systemu walki w BattleTechu, to koniecznie zapoznajcie się z niniejszym artykułem.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!