Mars: War Logs, jedno z ostatnich dzieł studia Spiders, zapewniało ok. 15 godzin zabawy. Technomancer, nowy projekt Francuzów i zarazem duchowa kontynuacja gry, ma się pod tym względem znacząco różnić i dostarczyć nam do 50 godzin rozgrywki.
W Technomancerze Mars jest o wiele większy, niż miało to miejsce w Mars: War Logs. Stworzyliśmy ogromne, otwarte obszary, które pozwalają graczom odkrywać ich sekrety. Świat gry jest zbudowany wokół kilku centrów i miast, które mogą być odblokowane, a podróż między nimi może odbywać się za pomocą marsjańskiego pojazdu. Pod względem długości Technomancer oferuje o wiele więcej niż którakolwiek z naszych poprzednich gier. Główny wątek fabuły oferuje od 25 do 30 godzin rozgrywki, która może być rozszerzona do 50 godzin, jeśli włączymy do tego zadania poboczne. To 4 razy większa długość niż oferował Mars: War Logs i ok. 4 razy więcej zadań, niż było w Bound by Flame. Niewątpliwie w chwili obecnej jest to nasza najgłębsza i najbogatsza gra - powiedziała Jehanette Rousseau, CEO studia, w rozmowie z WCCF Tech.
Wygląda więc na to, że jeśli "Pająkom" uda się spełnić oczekiwania, jakie stawiane są przed Technomancerem pod względem rozgrywki, ich najnowsza gra może okazać się jedną z najciekawszych produkcji bieżącego roku.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!