Divinity: Original Sin 2: nowe informacje o systemie walki oraz jego prezentacja

W zesżły weekend na targach PAX East w Bostonie Larian Studios prezentowało wczesną wersję Divinity: Original Sin 2. Gracze mogli testować system walki w trybie PvP, dlatego to właśnie o tym aspekcie gry dowiadujemy się najwięcej.

Larian wprowadził do swojej nowej gry znaczące zmiany w i tak całkiem dobrym systemie walki. Na poniższym filmie zobaczycie jak funkcjonują owe nowinki: błogosławieństwo/przekleństwo powierzchni (np. ognia), premie dla łuczników w przypadku przewagi wysokości, nowe, potężne zdolności napędzane mocą Źródła, a także zupełnie system magicznego i fizycznego pancerza. Nie zwlekajcie:


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.