Dishonored 2 pozwoli częściej unikać zabijania

Choć Dishonored można było przejść minimalizując ofiary śmiertelne niemal do zera, to jednak było to dosyć spore wyzwanie. W kontynuacji gry Arkane Studios planuje wprowadzić jednek więcej opcji, które ucieszą graczy starających się unikać zabijania niewinnych.

 

Ostatnim razem rozgrywka pozbawiona zabijania była czymś, co pojawiło się w trakcie produkcji, dlatego rozwinęliśmy [ten pomysł] - powiedział Game Informerowi starszy projektant, Dinga Bakaba. Tym razem wiedzielismy o tym od samego początku, dlatego pojawi się wiele opcji niewymagających zabijania. Uważam, że to jest naprawdę fajne, ponieważ dzięki temu możesz poczuć się jak swego rodzaju Batman.

Dodatkowo taki styl rozgrywki ma być wspierany przez specjalne umiejętności, które będzie można rozwijać na zasadzie typowego drzewka zdolności.

Przez ostatnie lata rozmawialiśmy z tysiąca graczy Dishonored. Jedną z rzeczy, którą naprawdę chcieliśmy zrobić, jest stworzenie ze wszystkich mocy drzewek. Wówczas, jeśli jesteś graczem chcacym omijać zabijanie, możesz wziąć daną moc i rozwijać ją w kierunku "niezabijania" lub skradania. Każde drzewko jest inne. Niektóre idą prosto i później zyskują odnogi. Inne są bardzo szerokie - powiedział dyrektor kreatywny Arkane Studios, Harvey Smith.

Niewątpliwie nowe rozwiązanie w Dishonored 2 zapowiadają się bardzo ciekawie. Więcej informacji na ten temat uzyskacie czytając niniejszy artykuł.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.