Od ostatniej aktualizacji Project Resurgence minęło sporo czasu, jednakże najnowszy artykuł na temat gry serwuje sporą dawkę ważnych informacji o mechanice rozgrywki. Dowiadujemy się również, że produkcja Nectar Game Studios lekko się opóźnia.
Najnowsza aktualizacja skupia się na przedstawieniu "mikrozarządzania" rozgrywką. Tak jak w klasykach gatunku w Project Resurgence decyzja o wypiciu eliksiru, odpoczynku lub rzuceniu potężnego, dostępnego tylko raz dziennie zaklęcia może okazać się kluczowa dla dalszych losów drużyny. W nowym artykule opisano cechy i atrybuty, jakie należy brać pod uwagę przy planowaniu podróży, a także komplikacje łączące się z regeneracją zdrowia. Warto nadmienić, że w dziele studia Nectar Games nie należy spodziewać się błyskawicznych, samoistnych uzdrowień - uzupełnianie PŻ postaci pozostanie całkowicie w gestii graczy.
W artykule znalazło się również sporo informacji na temat technicznej strony Kickstarterowej kampanii. Przede wszystkim nalezy wspomnieć o ankietach designerskich oraz aplikacji BackerKit, które niebawem zostaną rozesłane do uczestników crowdfundingowej zbiórki, dlatego warto obserwować swoją skrzynkę pocztową. Ponadto deweloperzy opublikowali wyniki głosowań dotyczących różnych projektowych aspektów rozgrywki - quirków, perków czy przedmiotów bojowych.
Ze szczegółami związanymi z powyższymi zagadnieniami możecie zapoznać się tutaj. Jeśli wolicie o nich posłuchać, obejrzyjcie poniższy podcast Cohha. Podczas nagrania pada kilka informacji, których nie zawarto w tekście, m.in. o lekkim opóźnieniu w pracach nad Project Resurgence, przez co premierę pierwszego epizodu gry przeniesiono ze stycznia na luty 2016 r. Zobaczcie sami.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!