- Koszary
- Dom (w środku zabójca)
- Dom iluzjonisty
- Dom chorych
- Hull
- Jondalar
- Reevur
- Świątynia Oghmy
- Dreppin
- Dom (w środku zabójca)
- Phlydia
- Imoen
- Gorion
Stoisz właśnie przed gospodą Winthropa z garścią złota w ręku i zamiarem kupienia ekwipunku - tak właśnie rozpoczyna się twoja historia. Wejdź do środka i pogadaj z karczmarzem. Kup taki ekwipunek, jaki uważasz za najbardziej stosowny. Do tego kup jeden pęk bełtów, przydadzą się za chwilę. Porozmawiaj jeszcze z Firebeardem; mag poprosi cię o przyniesienie zwoju identyfikacji od Tethorila. Zajmiesz się tym później. Wyjdź z gospody.
Ruszaj w kierunku przeciwnym do wskazówek zegara. Zwiedzanie Candlekeep rozpocznij od koszar (1). Oddaj Fullerowi bełty - dostaniesz trochę złota lub Sztylet +1 (jeśli masz wysoką charyzmę). Z jednej ze skrzynek zabierz antidotum i miecz Hulla. Opuść koszary.
Kolejny twój przystanek to "sypialnia" (2). W środku czyha zabójca, jest jednak słaby. Po opuszczeniu pomieszczenia zagadnie cię jeden z mnichów i zapyta co się stało. Idź dalej.
W 3 zagadnie cię Strażnik Bramy. Będzie cię nakłaniał byś spotkał się z iluzjonista Obe, który nauczy cię podstaw walki drużynowej. Jeżeli dopiero zaczynasz przygodę z BG powinieneś się zgodzić i postępować zgodnie ze wskazówkami Obe. Weteranom także może przydać się trening, jednak odbycie go nie jest konieczne (zwłaszcza że twoja postać nie odczuje żadnych korzyści materialnych czy zastrzyku PD).
W 4 mieszkają chorzy i ranni. Jeśli odpowiednio poprowadzisz rozmowę z kapłanem Oghmy, dostaniesz miksturę leczenia.
Kawałek dalej napotkasz Hulla (5). Żołnierz zapomniał zabrać z koszar swój miecz; oddaj mu go a zyskasz kilka złotych monet.
Przy 6 spotkasz Jondalara i Erica. Przejdziesz teraz trening walki; obaj będą cię atakować, jednak nie mogą ci zadać obrażeń. Kiedy trafisz któregoś (obojętnie czy magią czy fizycznie) pogratulują ci i odejdą.
Przez te wszystkie obowiązki zapomniałeś o obietnicy danej Reevurowi (7). Pogadaj z krasnoludem i wejdź do budynku; wybij wszystkie szczury i ponownie porozmawiaj z Reevurem. Kolejne zadanie skończone.
W 8 znajduje się świątynia Oghmy. Możesz tutaj skorzystać ze standardowych umiejętności leczniczych lub złożyć ofiarę, co poprawi twoją reputację; w chwili obecnej nie masz jednak wystarczającej ilości złota na to "przedsięwzięcie".
Niedaleko stoi Dreppin (9), proszący cię o małą przysługę. Zabierz ze stogu siana książkę i oddaj ją Phlydii (11) - dostaniesz parę błyskotek, które możesz sprzedać u Winthropa. Wróć do Dreppina i oddaj mu miksturę znalezioną w koszarach - otrzymasz za to 50PD.
Wejdź do domu oznaczonego numerem 10; spotkasz kolejnego zabójcę, ale tak jak w poprzednim przypadku nie stanowi on żadnego wyzwania. Wyjdź na zewnątrz i uspokuj zaniepokojonego mnicha. Udaj się na dziedziniec.
Poszukaj tam jegomościa w czerwonej szacie - to poszukiwany przez ciebie Tethoril. Zabierz od niego zwój identyfikacji i oddaj go Firebeardowi, wciąż przebywającemu w gospodzie. W czasie zwiedzania dziedzińca na pewno spotkałeś Imoen (12) - siostra wspomni coś o jakiejś podróży, jednak nie dowiesz się zbyt wiele. Teraz zajmij się ostatnimi przygotowaniami i udaj się do Goriona (13). Razem opuścicie Candlekeep.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!