Chmurne Szczyty, cz. I

Solucja i poradnik gry Baldur's Gate

Solucja - Chmurne Szczyty, cz. 1
  1. Albert
  2. Ruffie
  3. Amnijczycy
  4. Larry, Darryl i Darryl
  5. Vax i Zal

Idź do 1. Spotkasz tam Alberta, któremu zagubił się pies, Ruffie. Zgódź się pomóc. Pies, a raczej worg znajduje się w miejscu oznaczonym numerem 2; kiedy tylko Ruffie cię zobaczy, pobiegnie za tobą. Odprowadź go do właściciela, a zyskasz trochę PD i klejnot. Przy okazji okaże się że Albert był tak naprawdę ogrzym magiem, po czym przeniesie się do Dziewięciu Piekieł.

Idąc po Ruffiego z pewnością spotkałeś trójkę polujących amnijczyków: Sendai, Delgoda i Alexandra (3). Możesz doprowadzić do walki lub załatwić sprawę pokojowo. Nie mają jednak przy sobie żadnych artefaktów, dlatego też lepiej będzie uniknąć zbędnej wymiany żelaznych uprzejmości.

Przejdź się do 4, gdzie natkniesz się na dosyć nietypowe trio: kobold Larry, xvart Darryl i tasloi Darryl. Możesz od nich wziąć autograf - w końcu niecodzień możesz dostać podpis kobolda, xvarta czy tasloi.

Przy 5 zaczepią się Vax i Zal - zażądają złota. Oczywiście jedyne co możesz im dać to śmierć, zwłaszcza że mocni są jedynie w gębie. Zbierz ekwipunek i przejdź do drugiej części Chmurnych Szczytów.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.