Knieja Larsa

Solucja i poradnik gry Baldur's Gate

Solucja - Knieja Larsa
  1. Teven
  2. Osmadi

Jak już pewnie wiesz, Knieja Larsa jest kryjówką dla wielu bandytów. Stoczysz tutaj z nimi niejedną walką, szczególną uwagę zwracając na Elitę Czarnych Szponów - ci powinni być eksterminowani na samym początku, gdyż swoimi Lodowymi Strzałami mogą napsuć wiele krwi. Oprócz bandytów standardowi przeciwnicy: wilki, dzikie psy i gibberlingi.

Przy 1 wpadniesz na Tevena, człowieka należącego do Czarnych Szponów, podróżującego wraz z kompanami. Możesz wyrżnąć całe towarzystwo lub... przyłączyć się do nich! Jeśli to uczynisz otrzymasz 400 PD, a Teven zabierze cię do Obozu Bandytów. Tam będziesz musiał przekonać do siebie Tazoka; możesz to zrobić popisując się erudycją (odpowiedzi 3 i 2) lub demonstrując na nim swe umiejętności bojowe (odpowiedź 2). Po załatwieniu sprawy z Tazokiem możesz rozpocząć infiltrację obozu, ale o tym w swoim czasie.

W kniei czeka na ciebie jeszcze jedna intryga - przy punkcie 2 pod pretekstem zabicia przyjaciół zaatakuje cię druid Osmadi. Nie będziesz miał zbyt dużego wyboru - w akcie samoobrony musisz odesłać go do Matki Natury. Po chwili pojawi się kolejny druid, Corsone. Możesz go przeprosić za to co się stało i odejść. Nie wydaje ci się jednak że Corsone trochę zbyt obojętnie podchodzi do śmierci przyjaciela? Wystarczy trochę go przycisnąć by wyjawił że należy do Druidów Cienia, natomiast Osmadi był zbyt słaby aby pozwolić mu żyć. Aby sprawiedliwości stało się zadość wyślij druida do Dziewięciu Piekieł. To koniec wrażeń jeśli chodzi o Knieję Larsa. Jeśli nie wybrałeś się do obozu, proponuje zwiedzić pobliski Las Ostrych Kłów.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.