Knieja Otulisko, cz. III

Solucja i poradnik gry Baldur's Gate

Solucja - Knieja Otulisko, cz. 3
  1. Eldoth
  2. Laskal
  3. Izefia
  4. Jaskinia
  5. Wielkie drzewo
  6. Takiyah
  7. Faldorn

Ta część kniei jest zamieszkiwana przez sektę Druidów Cienia, o której wspominał Seniyad. Fanatyczni wyznawcy natury są wrogo nastawieni do Żelaznego Tronu, więc jeśli chcesz uniknąć walki, wystarczy wspomnieć iż Żelazny Tron to także twoi wrogowie, a celem wyprawy przez knieję jest chęć zniszczenia tajemniczej organizacji. Jeśli jednak masz w drużynie Jaheirę, walka z druidami będzie nieunikniona. W lokacji spotkasz także sporo niedźwiedzi, wilków i pająków, dlatego na brak zajęć narzekać nie powinieneś drogi graczu.

Koło 1 spotkasz Eldotha. Bard poczęstuje cię Berduskańską Brandy i wyrazi chęć podróżowania wspólnie i pomocy aż do czasu przybycia do Wrót Baldura, gdzie w ramach rewanżu pomożesz mu uratować jego kochankę, Skie. Zanim podejmiesz decyzje dobrze się zastanów, czy bard jest potrzebny twojej drużynie.

Przy 2 zaczepi cię Laskal, twierdząc że ma wiadomość dla członków Żelaznego Tronu. Jest to blef i ma na celu sprawdzenie twoich zamiarów względem kniei. Jeśli poprosisz o wiadomość zostaniesz zaatakowany; natomiast jeżeli odpowiesz że jesteś wrogiem Tronu, dostaniesz Miksturę Niewrażliwości, po czym druid odejdzie.

Przy numerze 3 zagadnie cię Izefia. Przy dobrze poprowadzonej rozmowie, będziesz mógł przejść dalej nie wdając się w niepotrzebną walkę. Chyba, że podróżuje z tobą Jaheira.

W jaskini na północ od Izefii (4) spotkasz Petera z Północy. Mężczyzna trenuje wiwerny dla Żelaznego Tronu - trzeba przerwać ten proceder! Oprócz samego Petera będziesz musiał pokonać dwie małe wiwerny - nie są one zbyt wymagającymi przeciwnikami. Przy Peterze znajdziesz trochę magicznych strzał. Niestety skrzynia pośrodku kawerny jest pusta.

Wielkie drzewo (5) zamieszkuje Arcydruid Cieni, Amarande. Jeśli zadeklarujesz chęć zniszczenia Tronu dostaniesz pozwolenie na przejście przez las; jeśli masz w drużynie Jaheirę, to chyba wiesz jak ta rozmowa się skończy.

Przy 6 zaczepi cię Takiyah, jeden z Druidów Cienia. Możesz z nim chwilę pogadać lub zabić. Wybór jak zwykle należy do ciebie.

Wreszcie w środku kamiennego kręgu natkniesz się na Faldorn. Druidka jest również zaciekłym wrogiem Tronu, więc w imię wspólnego interesu możesz ją przyjąć do drużyny. Choć oczywiście możesz wybrać inaczej. Tak czy inaczej po rozmowie wybierz się wschodniego krańca lokacji i przejdź do ostatniej części kniei.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.