Knieja Otulisko, cz. IV

Solucja i poradnik gry Baldur's Gate

Solucja - Knieja Otulisko, cz. 4
  1. Leże wiwern

Najnudniejsza spośród czterech lokacji Kniei Otulisko. Jedyne jej atrakcje to zwiedzanie mapy, wykańczanie kolejnych napotkanych wrogów (wilki, pająki, hamadriady, małe wiwerny, gwardziści Tronu) i odwiedzenie leża wiwern (1), w którym spotkasz 2 dorosłe wiwerny, i 3 ich mniejsze odmiany. Głowy zabitych gadów oddaj przy najbliższej okazji Kelddathowi Ormlyrowi z Świątyni Lathandera mieszczącej się obok Beregostu, jest zapłacić za nie 2000 szt. złota. Kiedy uznasz że masz dość skieruj się do wschodniego krańca lokacji i przejdź do kopalni Żelaznego Tronu.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.