- Skład
- Prism
- Golton
- Emerson
- Wejście do kopalni
Zanim zejdziesz w czeluści kopalni, powinieneś poznać jej okolice, zamieszkiwane przez koboldy, wilki i psy bojowe.
W 1 mieści się stary skład, obecnie siedziba psów bojowych; zabij je i wynieś wszystkie rzeczy, które uznasz za przydatne.
Przy 2 spotkasz Prisma - to on ukradł szmaragdy z Nashkel. rzeźbiarz wie, że w pościg za nim wysłano najemnika Szarego Wilka - zgódź się chronić go przed nim. Po chwili zjawi się ów najemnik - nie ma wyjścia, musisz go zabić. Po walce Prism umrze z wycieńczenia, a ty będziesz mógł zabrać szmaragdy i przy najbliższej okazji oddać je Oublekowi, zarabiając na tym 300 szt. złota.
W 3 zagadnie cię Golton, gnom uciekający przed torturującymi go koboldami. Po chwili zjawi się kilka wrogich stworzeń - chyba nie trzeba mówić co z nimi zrobić. Niestety Golton uciekł i z potencjalnej nagrody nici. Idź porozmawiać z zarządcą kopalni, Emersonem (4). Wejdź do kopalni (5).
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!