Jeśli lubisz pająki, to ten las ci się bardzo spodoba. W czasie pieszych spacerów będziesz mógł zabijać niemalże wszystkie gatunki tych zwierząt, od ogromnych i olbrzymich zaczynając, przez upiory i przenikające na miecznikach kończąc. Oczywiście tam gdzie są pająki, są też ettercapy. Te milutkie stworzonka również będziesz miał okazje zabić podczas swoich wojaży. Przyszykuj antidota i ruszaj.
Przy 1 spotkasz Etheringtona. Druid został okradziony z magicznego zwoju przez tasloi, które uciekły na wschód i prawdopodobnie zostały zabite przez ettercapy. Rzeczone stworzenia spotkasz przy punkcie 2. Z ciała ettercapa zabierz zwój i oddaj go Etheringtonowi (zwój jest przeklęty, więc i tak do niczego ci się nie przyda), a zgarniesz 300 PD.
W ruinach jakiejś świątyni w centrum lokacji kryjówkę urządziło sobie czworo Czerwonych Magów z Thay. Jeśli masz w drużynie Edwina, czarodzieje odejdą; w innym przypadku czeka cię niezbyt ciężka walka. 2-3 Ogniste Kule w połączeniu z Oplątaniem i/lub Pajęczyną powinno załatwić sprawę. Magowie zostawią po sobie kilka ciekawych przedmiotów m.in. Pierścień Energii: Zwycięzca, dlatego też warto poświęcić chwilę na bliższą analizę nowego ekwipunku. Następna stacja: Peldvale.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!