Obóz bandytów

Solucja i poradnik gry Baldur's Gate

Solucja - Obóz Bandytów
  1. Tersus
  2. Ardenor Crush
  3. Jaskinia
  4. Knott
  5. Taugosz Khossan
  6. Namiot Tazoka
  7. Ruiny

Oto długo wyczekiwany cel podróży - obóz bandytów. Jeśli przychodzisz tu samotnie z Peldvale od razu czeka cię szereg walk z najemnikami zamieszkującymi obozowisko. Jeżeli natomiast postanowiłeś się przyłączyć do Tevena w Knieji Larsa lub Raikena w Peldvale będziesz mógł swobodnie poruszać się po obozie, dopóki sam nie rozpoczniesz rzezi. Zwiedzając siedzibę Tazoka zaglądaj do każdej skrzyni i każdego worka, a w twoje ręce wpadnie parę unikatowych przedmiotów (np. Różdżka Strachu), sporo złota i mikstur. Gotowy? Zaczynamy.

Na początek odwiedź namiot Tersusa (1), hobgoblina zajmującego się uzbrojeniem. Każdy z członków drużyny otrzyma Zbroję Skórzaną. Poza tym dowiesz się, że najemnicy rezydujący w obozie należą do dwóch odrębnych organizacji przestępczych: Chłodu i Czarnych Szponów.

Przy 2 stoi Ardenor Crush, przywódca hobgoblinów z Chłodu. Nie należy do zbyt rozmownych; w jego namiocie przybywają trzy gnolle, z którymi będziesz musiał się uporać zanim opróżnisz skrzynie. Prościzna.

W jaskini (3) uwięziono grupę gnolli za to, że kilka dni wcześniej wywołali burdę w obozie. Jako dobry samarytanin pomożesz im się wydostać, oczywiście do lepszego ze światów.

W namiocie 4 mieszka Knott. Najemnik cię nie lubi i nie udzieli żadnych informacji, po czym wyjdzie z namiotu. Świetna okazja by go przeszukać, nieprawdaż?

Pod 5 spotkasz Taugosza Khossana, przywódcę Czarnych Szponów. Z nim również nie utniesz sobie zbyt długiej pogawędki. Możesz za to przeszukać stojący nieopodal Taugosza namiot, znajdziesz w nim parę zwojów magicznych i trochę złota.

Kiedy podejdziesz do namiotu Tazoka (6) zaczepi cię Credus. Młody stażem najemnik szuka rozkaże ci stanąć na straży przy namiocie i nikogo nie wpuszczać. Nie powiedział jednak, że sam nie możesz tam zaglądnąć... od razu po wejściu zagadnie cię Raemon i wyrokiem niezawisłego sądu skaże na śmierć. Ale kto tu umrze, czas pokaże. Wyślij jednego woja do Hakta, by ten nie mógł korzystać z łuku, resztę drużyny skup Venkcie. Kiedy mag zginie zabierz się za resztę: najpierw rozpraw się z Haktem i Raemonem, na koniec załatw Britika. Po walce pogadaj z więzionym łotrzykiem, Enderem Saiem. W podzięce za uwolnienie agent wyjawi wszystko co wie na interesujący cię temat. Jak powszechnie sądzono, zwierzchnikiem Tazoka nie jest Twierdza Zhentil, a ktoś z Żelaznego Tronu. Sam Tazok najprawdopodobniej ukrywa się w Kniei Otulisko, co potwierdzają listy znalezione w skrzyni. W momencie jej zamknięcia rozpocznie się 4 rozdział gry...

Pozbieraj przedmioty, wyjdź na zewnątrz i rozpocznij eksterminacje pozostałych przy życiu bandytów. W większości są ciency, problemy może sprawiać jedynie Taugosz. Szukając niedobitków natkniesz się z pewnością na ruiny jakiejś budowli (7). Koło niej kręci się grupa szkieletów i hobgoblinów, nic specjalnego. Kiedy zwiedzisz okolicę, obierz kurs na Knieję Otulisko. Najszybciej możesz się tam dostać przez gospodę "Pod pomocną Dłonią". A więc w drogę.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.