Peldvale

Solucja i poradnik gry Baldur's Gate

Solucja - Peldvale
  1. Viconia
  2. Raiken

Peldvale podobnie jak Knieja Larsa jest schronieniem zarówno dla pospolitych rzezimieszków jak i Elity Czarnych Szponów - o tym jak niebezpieczni są ci drudzy nie muszę chyba mówić. W lokacji spotkasz także grupy flindów, gibberlingów, pająków i dzikich psów; na monotonnie narzekać nie możesz. A więc do roboty.

Wędrując przez północne krańce lokacji (1) zaczepi cię kobieta imieniem Viconia. Mroczna Elfka poprosi cię o pomoc w walce z Najemnikiem Płomiennej Pięści, który ściga ją za zabójstwo - jednak dowodów nie ma żadnych. Możesz oddać Drowkę w ręce władzy lub zdecydować się na walkę z przedstawicielem prawa. Jeśli obronisz Viconię, będziesz mógł ją przyłączyć do drużyny i zyskać bardzo dobrą kapłankę. Niestety, reputacja spadnie o 2, jednak nie powinno być to jakimś wielkim problemem.

Przy 2 zaczepi cię Raiken, kolejny człowiek pracujący dla Czarnych Szponów. Możesz go zabić lub przyłączyć się do niego. Jeżeli nie przyłączyłeś się do bandytów w Knieji Larsa, to masz drugą i ostatnią szansę. Naprawdę warto, gdyż w ten sposób zyskasz 400 PD i czas na spokojną eksploracje obozu; zaraz po przybyciu odbędziesz rozmowę kwalifikacyjną z Tazokiem - musisz przekonać półogra do siebie. Możesz to zrobić dwojako: słownie (odpowiedzi 3 i 2) lub prezentując swoje walory bojowe (odpowiedź 2). Tak czy inaczej po zakończeniu rozmowy będziesz mógł rozpocząć odkrywanie tajemnic wroga. Jeśli nie masz zamiaru przyłączać się ani do Tevena ani do Raikena, to przejdź do obozu korzystając z traktu prowadzącego na północ.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.