- Prat i najemnicy
- Bazyliszki
- Diarmid
- Wyjście
W jaskini nie spotkasz zbyt wielu przeciwników. Gdzieniegdzie możesz natknąć się na pająki, ale też sporadycznie. Przy 1 spotkasz Prata, czekającego wraz ze swymi ludźmi na Sarevoka. Nie ma co go zwodzić, najlepiej wykończyć wszystkich od razu, zbierając całkiem spory łup. Przy 2 zobaczysz kilka kamiennych "rzeźb"; jak się pewnie domyślasz, owe "rzeźby" to spetryfikowani poszukiwacze przygód, zaś nieopodal czai się parka odpowiedzialnych za to bazyliszków. Zakończ życie stworów i ruszaj dalej. Tuż przy wyjściu z jaskini (3) spotkasz Diarmida, który również weźmie cię za współpracownika Sarevoka. Po zakończeniu rozmowy Diarmid będzie chciał odejść, ale mu na to nie pozwól. Wyjdź na zewnątrz (4) i skieruj się do wschodniego krańca mapy. Kolejny cel: wschodnie Wrota Baldura.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!