Ruiny szkoły Ulcastera

Solucja i poradnik gry Baldur's Gate

Solucja - Ruiny Akademii Ulcastera
  • Furret
  • Hobgobliny
  • Icharyd
  • Ulcaster
  • Oto przed tobą stoi wspaniała niegdyś szkoła magii Ulcastera. Dziś są to jedynie ruiny nawiedzane przez nieumarłe stwory i wilki. Okolica jest dosyć niebezpieczna, więc powinieneś uważać, jak wybierasz ścieżki.

    Przy 1 kręci się niziołek imieniem Furrey. Będzie spróbował wcisnąć ci wspaniały "Kamień Widzenia Prawdy" za "jedyne" 1000 szt. złota. Nie zgadzaj się na transakcje, ponieważ tym wspaniałym klejnotem jest Turkus, nie warty nawet 100 szt. złota.

    Nieopodal (2) wpadniesz na sporą grupę hobgoblinów. Po bitwie dokładnie przeszukaj zwłoki, ponieważ jeden z nich ma na sobie Buty Ukrycia: Szepczące Trzewiki.

    Przy 3 spotkasz Icharyda. Zjawa od dawna nie miała w ustach ludzkiego mięsa, dlatego stanowisz dla niego smakowity kąsek. nie jest zbyt wymagającym przeciwnikiem, toteż odesłanie go na wieczny spoczynek nie powinno stanowić problemu. Warto zwrócić uwagę, że ożywieniec walczy Cepem Bojowym +1.

    Koło 4 zobaczysz ducha samego Ulcastera. Jeśli będziesz cierpliwie z nim rozmawiał, poprosi cię o przyniesienie z podziemi jakiejś książki. Oczyść ruiny z panoszących się tam ghuli i szkieletów i zejdź do katakumb.

    Solucja - Podziemia Ruin Akademii Ulcastera
  • Księga
  • Galarety
  • Pająki
  • Lochy dawnej szkoły magii wyglądają jak istny labirynt i łatwo się w nich zgubić. Jedynym celem twojej podróży jest księga znajdująca się przy punkcie 1. Polecam jednak eksploracje całego kompleksu szkoły, ponieważ w wielu miejscach można znaleźć ciekawe przedmioty takie jak mikstury czy klejnoty, leżące po prostu na podłodze. Nie zapomnij kazać łotrzykowi szukać pułapek, które występują w liczbie trzech. Mają jednak bardzo nieprzyjemny efekt, nie radzę próbować.

    Jeśli chodzi o przeciwników to nie znajdziesz ich tu zbyt wielu. Najwięcej jest wilków (wampirów, strasznych i wściekłych). Dla odmiany w pomieszczeniach oznaczonych 2 stawisz czoło dwóm galaretom, a przy 3 czterem ogromnym pająkom.

    Kiedy skończysz zwiedzanie katakumb wyjdź na powierzchnię i oddaj Ulcasterowi znalezioną książkę (1000 PD). Opuść lokacje, najlepiej kierując się na wschód, ku wiosce Gullykin.


    Mrozie


    Opublikowano:

    Zobacz komentarze ()
    Ostatnia aktualizacja:


    Komentarze

    Ostrzeżenie

    Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

    Zaloguj się

    Nie zalecane na współdzielonych komputerach

    Szybsze logowanie

    Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.