- Neville i hobgobliny
- Ogry
- Jared
- Laurel
- Ogr
Kolejna dosyć łatwa lokacja z niezbyt dużą ilością przeciwników. Po jej przejściu droga do twierdzy gnolli stanie otworem, a więc zaczynamy.
Przy 1 natkniesz się na Neville'a. Jest to kolejny przydrożny rzezimieszek; możesz mu kazać oddać pieniądze - zyskasz wtedy 100 PD, ale stracisz 55 szt. złota. Możesz także mu kazać, by pozwolił swoim towarzyszom wyjść z ukrycia - czeka cię wtedy łatwa walka z kilkoma hobgoblinami i samym bandytą. A że Neville walczy Mieczem Długim +1, jest to wyjście bardziej opłacalne.
Obok mostu (2) czeka na ciebie kolejne starcie, tym razem z dwoma ogrami berserkerami i kilkoma elitarnymi hobgoblińskimi łucznikami. Walka nie należy do najprostszych, dlatego najlepiej przystąpić do niej świeżo wypoczętym.
Przy następnym moście (3) spotkasz Jareda. Kupiec poprosi cię o pozbycie się niedźwiedzia górskiego, kręcącego się po drugiej stronie rzeki. Przejdź przez most, ubij zwierzę i wróć do Jareda po nagrodę. Dostaniesz trochę PD oraz buty.
Przy 4 natkniesz się na paladynkę o imieniu Laurel. Kobieta poprosi cię o pomoc w walce z gibberlingami - naturalnie, zgódź się. Po chwili pojawi się grupa wrogo nastawionych stworzeń. Za wybicie wszystkich na konto twojej drużyny wpłynie suma 250 PD.
Nieopodal miejsca walki z gibberlingami (5) możesz natknąć się an ogra. Biedak chciałby zrobić sobie z twojej drużyny kisiel - wybij mu te pomysł z głowy i opuść lokacje.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!