- Arghain
- Jaskinia
- Bandyci
- Sarhedra
- Obóz ogrów
- Hulrik
Nazwa "pustkowie" może być trochę myląca, ponieważ w tej lokacji stawisz czoło kilku grupom przeciwników. Oprócz tego losowo można się wplątać w jakąś bitwę z psami bojowymi/wilkami/hobgoblinami. Mimo wszystko jest to jedna z prostszych lokacji.
Przy 1 spotkasz Arghaina wraz z trzema półogrami. Nie zgadniesz czego zarządają - złota i żelaza! Czegokolwiek by od ciebie nie chcieli, ich czas właśnie dobiega końca... a propo, grupa Arghaina to właśnie te półogry, o których wspominał Bjornin z "Wesołego Żonglera". Kiedy będziesz przechodzić przez to urocze miasteczko, nie zapomnij wpaść do niego po nagrodę.
Tuż obok miejsca starcia (2) znajduje się mała jaskinia, a w niej jeden ettercap, kilka mikstur i klejnotów. Kolejny kamyczek znajdziesz ukryty tuż obok wejścia, we wnęce o współrzędnych x-1572, y-1487. Aha, będąc w jaskini nie zapomnij rozbroić pułapki.
Koło 3 spotkasz kolejnych żądnych złota bandytów. Loin, Billy i Driben może i wyglądają groźnie, ale pozory mylą - są ciency jak barszcz. Niestety, nie są w posiadaniu żadnych przedmiotów, na których na dłużej można zawiesić oko.
Przy 4 stoi kransoludzka wojowniczka o imieniu Sarhedra. Nie jest zbyt rozmowna, jednak poprosi cię o zajęcie się ogrami obozującymi na południu (5). Skieruj się na miejsce, gdzie przyjdzie ci stanąć do boju przeciwko ogrowi, ogrowi berserkorowi, dwóm ogrillonom i elicie hobgoblinów. Po walce zamelduj się u Sarhedry, zainkasujesz kolejne 300 PD za zadanie.
Przy numerku 6 zrozpaczony Hulrik poprosi cię o obronę... jego krowy, którą zaatakowały xvarty. Musisz się spieszyć, ponieważ jeśli krowa zginie, z nagrody nici. A stawką jest 300 PD i +1 do reputacji.
Wszystkie atrakcje w tej lokacji zaliczone. Czas wybrać się na kolejne wojaże.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!