Wschodnie pustkowie, cz. III

Solucja i poradnik gry Baldur's Gate

Solucja - Wschodnie Pustkowie, cz. 3
  1. Korax Ghul
  2. Shar-Teel
  3. Tamah
  4. Mutamin
  5. Drużyna z Waterdeep

Kolejna ciężka lokacja. Przed przybyciem zaopatrz się w najbliższej świątyni w zwoje Zamiany Kamienia w Ciała. Po co? W lokacji roi się bazyliszków, które mogą petryfikować twoje postacie. Pamiętaj by nigdy nie wysyłać do boju w pierwszej linii głównego bohatera, ponieważ jeżeli zostanie zamieniony w kamień pozostanie ci tylko wczytanie gry...

Przy 1 spotkasz ghula o imieniu Korax. Co ciekawe, ten nieumarły potrafi gadać i chętnie przyłączy się do drużyny. Warto to zrobić, gdyż ghul jest odporny na wzrok bazyliszków i powinien w tej lokacji stanowić trzon twojej drużyny. Oczywiście Korax nie jest nieśmiertelny, dlatego też nie wysyłaj go do walki w pojedynkę. W końcu jednak ghul się zbuntuje i zwróci się przeciwko drużynie - nie pozostanie ci nic innego jak wysłać go na tamten świat.

Obok punktu 2 stoi Shar-Teel. Wojowniczka wyzwie na pojedynek najlepszego z mężczyzn. Jeśli ją pokonasz będziesz mógł przyłączyć Shar-Teel do drużyny. W przypadku przegranej będziesz zmuszony oddać kobiecie kilkadziesiąt szt. złota.

W 3 natkniesz się na spetryfikowaną kobietę o imieniu Tamah. Jeśli jej pomożesz i nic zarządasz w zamian dostaniesz 300 PD, a reputacja podniesie się o 1. W przypadku braku bezinteresowności z twojej strony przypadnie ci rudera w pobliżu Beregostu, natomiast reputacja spadnie o 1. Jak widać pierwsza droga jest zdecydowanie bardziej opłacalna.

Koło 4 wpadniesz na Mutamina. To szalony gnom stoi za sprowadzeniem tu bazyliszków i tworzeniem ogrodu z zamienionych w kamień ludzi - trzeba położyć temu kres. Gnom ma w obstawie dwa bazyliszki, ale nimi powinien zając się Korax; ty natomiast wykończ Mutamina kończąc jednocześnie ten przerażający proceder.

Przy 5 zaczepi cię Kirian, czarodziejka przewodząca grupie poszukiwaczy przygód z Waterdeep. Zacznie rzucać w stronę drużyny obelgi, na których rozgłaszanie nie można jej pozwolić. W czasie walki jak najszybciej unieruchom Kirian i Baevina (Oplątanie lub Pajęczyna) i wykończ, by swoimi czarami nie przeszkadzali w czasie rozprawiania się z Lindinem i Peterem. Po walce pozbieraj porozrzucane przedmioty, znajdziesz wiele mikstur, części uzbrojenia i broni, a wśród nich takie perełki jak Złoty Pas Urnsta i Bransolety Ochrony KP 7. Skieruj się do swego następnego celu, Kniei Larsa.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.