- Amazonki
- Grobowiec
- Hentold
- Grobowiec
- Mag
- Grobowiec
W ten oto sposób odnalazłeś tylne wyjście z kopalni. Na nieszczęście po wyjściu twojej drużyny otwór w skale się zawalił - jednak przed powrotem do Nashkel wypadałoby zbadać lokacje w której się obecnie znajdujesz. Spotkasz tutaj grupy koboldów i psów bojowych, gdzieniegdzie może pojawić Ankheg, którego skorupy możesz zanieść do kowala w Beregoście i sprzedać lub zrobić z nich zbroje płytowe.
Przy 1 natkniesz się na cztery amazonki, które (nie zgadniesz!) polują na wychowanka Goriona; są jednak o wiele lepiej zorganizowane niż dotychczasowi zabójcy i nie powinieneś ich lekceważyć. Jeśli nie dajesz rady, możesz zrezygnować z walki (nie jest konieczna), ale dla przedmiotów, które po sobie pozostawią, warto się trochę pomęczyć.
Punkt 2 to grobowiec kogoś bliżej nieznanego. W środku ghul i sam sarkofag, warty przeszukania.
W 3 spotkasz Hentolda. Mężczyzna odda ci sztylet i poprosi o zaniesienie go do pobliskiego grobowca (4). W środku spotkasz Revenanta - zombie poprosi cię o oddanie sztyletu. Możesz to zrobić i zainkasować 900 PD lub zabić Revenanta (3000 PD!) i zatrzymać broń. Jak widać drugie rozwiązanie jest o wiele bardziej opłacalne.
W 5 spotkasz maga. To jak z nim porozmawiasz będzie zależało od tego co się stanie. Jeśli powiesz że eksperymenty cię nie interesują, mag odejdzie. Jeśli jednak powiesz, ze badania cię interesują i zarządasz zwoju, mag wraz z galaretami ogłuszającymi zaatakują cię (pamiętaj, że galarety są odporne na broń magiczną). Ostatnie wyjście, prowadzi do ucieczki maga i samotnego starcia z zielonym śluzem; walka nie należy do łatwych, ponieważ śluz nie może zadać ci żadnych obrażeń - inaczej twoja postać niechybnie zginie.
Na koniec zajrzyj do drugiego grobowca (6). W środku spotkasz 3 ghasty i tyleż samo sarkofagów, a w nich...sprawdź sam. Kiedy wyjdziesz z grobowca, skieruj się do Nashkel.
Kiedy będziesz już w Nashkel odwiedź żonę Józefa i oddaj jej pierścień męża, zarobisz 800PD. W następnej kolejności pogadaj z Oublekiem i oddaj mu szmaragdy zabrane Prismowi, zgarniesz 300 szt. złota i trochę PD. Pogadaj też z burmistrzem Ghastkillem, a otrzymasz kolejne 900 szt. złota. Przejdź się w stronę gospody i spotkaj z Nimbulem, kolejnym płatnym zabójcą. Wystarczy że będziesz skutecznie przerywał jego czary, by miejscowy grabarz miał co robić. Pozbieraj to co po nim zostało i ruszaj do Beregostu.
Na miejscu zagadnie cię sam Elminster. Dowiesz się o paru rzeczach, jednak właściwie nie jest to nic, czego byś jeszcze nie widział. Idź do Płonącego Żonglera i porozmawiaj z oficer Vai. Płomienna Pięść chce oczyścić trakty z przestępców, dlatego wprowadziła nagrody za ich skalpy - 50 szt. złota od jednego, czyli interes całkiem niezły. Na koniec odwiedź piętro gospody Feldeposta, gdzie spotkasz Tranziga, łącznika między Mulaheyem i Tazokiem. Mag nie będzie zbyt rozmowny, dojdzie do walki - jest jednak słabiutki. Z notatek znalezionych przy nim można ustalić, gdzie znajduje się obóz bandytów, jednak póki co powinieneś zrobić przerwę w ratowaniu świata i zacząć pracować na własny rachunek. Kolejne lokacje opisane są w kolejności, w jakiej sam je pokonywałem. To, jaką drogę teraz obierzesz zależy tylko od ciebie.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!