- Jaskinia
- Coran
- Safana
Tethyr... denerwująca lokacja, ponieważ aby gdziekolwiek się dostać musisz poruszać się po pniach zwalonych drzew. Poza tym spotkasz tu dużo różnych stworów czyhających na twoje życie - od gobliny i wampirze mgły przez wiwerny do łakowilków.
Na dobry początek sugeruje udać się do jaskini (1), w której oprócz bandy Kuo-toa znajdziesz Łuk Many +4.
Idź do 2 gdzie spotkasz swojego starego znajomego, Corana. Dowiesz się od niego, ze wilkołaki porwały jego ukochaną Safaną. Udaj się do 3. Tam okaże się, że Safana tak naprawdę była w zmowie z likantropami, które chciały zdobyć twoją głowę i zanieść ją Irenicusowi. Po chwili "wzruszających" wyznań zarówno Coran jak i Safana zostaną zabici, a tobie przyjdzie rozprawić się z grupką wilkołaków... Kiedy będzie po wszystkim, przejdź do Przełęczy Małego Zęba.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!