Nieudany eksperyment Arhu

Solucja i poradnik gry Divinity: Original Sin

Wstęp

Zadanie to otrzymasz od Arhu, którego spotkasz na piętrze koszar Legionistów w Cyseal. Misję możesz aktywować jednak dopiero po dołączeniu do Cudownej Piątki.

 

Opis

Mendius, oficer prowadzący nabór do grupy najemników znanej jako Cudowna Piątka, w pobliżu gospody Pod Królewskim Krabem w Cyseal będzie próbował nakłonić cię do wstąpienia w szeregi gildii. Jeśli się zgodzisz, otrzymasz zadanie pt. Cudowna Piątka. Mendius opowie ci o robocie, którego Arhu stworzył w celu eksterminacji nieumarłych. Niestety, dzieło czarodzieja wymknęło się spod kontroli i uciekło za miasto, zaś najemnicy planują je zniszczyć. Po dalsze informacje udaj się do samego Arhu.

Maga spotkasz na piętrze koszar Legionistów w Cyseal. Arhu przyzna, że jego Iskromiot 5000 niespodziewanie zyskał samoświadomość i przestał reagować na jakiekolwiek polecenia. Konstruktor robota będzie przekonany, że jego dzieło należy możliwie jak najszybciej unieszkodlwić, a pomoże ci w tym Uniwersalny kontroler Iskromiota 5000. O tym, jak go używać, dowiesz się z leżącej na biurku Athu Instrukcji obsługi Iskromiota 5000. Zakończenie rozmowy zapewni ci 100 PD.

Robot ukrył się w Zatęchłęj Jaskini leżącej północnym Cyseal. Wewnątrz spotkasz Visconsa oraz kilku innych rekrutów Cudownej Piątki. Mężczyźni nie będą zbytnio zadowoleni ze sposobu współpracy z gildią i poproszą cię o pomoc w likwidacji maszyny. Chcesz tego czy nie, wojownicy od tej pory będą za tobą podążać. Nie potrwa to zbyt długo, bowiem nieco dalej natkniesz się na robota oraz kilka szkieletów. Walka jest nieunikniona.

Twoim głównym wrogiem w tej bitwie będzie oczywiście Iskromiot 5000, aczkolwiek jeśli zdobyłeś od Arhu kontroler, będziesz mógł nim unieszkodliwić maszynę. Podejdź na bliską odległość i użyj kontrolera, a uzyskasz następujące opcje do wciśnięcia:

  • Zły, Zły, Zły - deaktywuje kontroler, w związku z czym odradzam użycia takiej kombinacji.
  • Zły, Szczęśliwy, Zły - robot wpadnie w szał, ale będzie atakował tylko twoją drużynę, więc to również nie jest najlepsza opcja.
  • Zły, Zły, Śpiący - spowoduje natychmiastową autodestrukcję robota.
  • Śpiący, Śpiący, Szczęśliwy - deaktywuje broń robota oraz osłabia jego systemy obronne na jedną turę. Sekwencję możesz oczywiście powtarzać aż do momentu zniszczenia Iskromiota. Jest to zdecydowanie najlepsza opcja.
  • Szczęśliwy, Szczęśliwy, Szczęśliwy - uruchamia tryb "zabawy", co faktycznie niesie podobny skutek, co tryb Śpiący, Śpiący, Szczęśliwy.

Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie, abyś rozprawił się z Iskromiotem bez użycia kontrolera, choć będzie to bez wątpienia trudniejsze. Najważniejsze jest to, aby zniszczyć robota w regularnej walce, co zagwarantuje ci 1545 PD. Likwidacja machiny przy pomocy przycisku autodestrukcji nie wiążę się z nawet jednym PD.

Po walce otrzymasz 900 PD, zaś rekruci Cudownej Piątki - o ile przeżyli - wrócą do Cyseal. Zrób to samo i poinformuj o swoim sukcesie Arhu. Ponadto, jeśli którykolwiek z Legionistów przeżył bitwę, możesz udać się do mieszczącego się pod koszarami lochu i poprosić byłego najemnika o możliwość wejścia do skarbca. Wygrana w papier-kamień-nożyce zapewni ci 790 PD charyzmy oraz dostęp do kilku naprawdę interesujących, a przy tym cennych przedmiotów.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.