Podróż Łowców Źródła

Solucja i poradnik gry Divinity: Original Sin

Wstęp

Zadanie to otrzymasz na samym początku gry.

 

Opis

Zadanie to jest jedyną główną misją w grze, która będzie się ciągnąć przez wszystkie jej akty. W ramach niniejszego zadania wykonasz również kilka misji pobocznych, natomiast w tym artykule odnajdziesz informacje dotyczące tylko i wyłącznie tych akcji, które są bezpośrednio związane z głównym wątkiem fabularnym Divinity: Original Sin.

Pierwszą rzeczą, jaką powinieneś zrobić, jest dokładna eksploracja miasteczka Cyseal. Twoim głównym zadaniem w tym oblężonym miejscu będzie zbadanie tajemniczej śmierci rajcy Jake'a, przy której mogło dojść do wykorzystania zabronionej Magii Źródła (więcej na ten temat w opisie misji Zagadkowe morderstwo). Przy okazji natkniesz się na pierwszy Gwiezdny Kamień, co może nastąpić podczas przeszukiwania miejsca zbrodni w gospodzie Pod Królewskim Krabem lub w czasie wizyty na sali chorych w lecznicy Thelyrona. Twoje pierwsze zetknięcie z magicznym artefaktem będzie zawsze takie samo: zostaniesz przeniesiony do Domostwa.

Domostwo to specjalne miejsce umiejscowione poza czasem i przestrzenią, a przy okazji twój nowy dom. Na początku spotkasz tam impa imieniem Zixzax. Od tajemniczej istoty dowiesz się o Pożeraczu Pustki, który nadciąga do Rivellonu i zamierza unicestwić cały świat. Poznasz również Tkaczkę Czasu. Kobieta wyzna, że znajdujesz się poza jej nieskończonym dziełem, jednakze twoje pojawienie się dostarczyło jej nowych nici. Na koniec rozmowy Tkaczka zasugeruje, abyś odszukał kolejne Gwiezdne Kamienie. To stanie się teraz jednym z pobocznych celów twojej wędrówki.

Po zakończeniu rozmowy z kobietą ponownie zagadnie cię Zixzax. Zrelacjonuj impowi przebieg rozmowy, jednakże ten nie rzuci zbyt wiele światła na słowa Tkaczki. Zamist tego podaruje ci runę, która umożliwi szybką podróż pomiędzy różnymi regionami Rivellonu, a także Piramidę teleportacyjną. Ten szczególny przedmiot posiada swoją kopię - gdy ją zdobędziesz, będziesz mógł teleportować się między obiema piramidami. Jest to niezwykle szybki i użyteczny środek transportu, bowiem Piramidę możesz rzucić w dowolne miejsce - także to, które w normalnych warunkach nie byłoby dostępne dla twoich bohaterów. Kiedy po raz pierwszy użyjesz prezentu Zixzaxa, zostaniesz przeniesiony do prywatnych komnat mieszkalnych w ratuszu Cyseal. Tam postaraj się nieco załagodzić wściekłość żony burmistrza Cecila, po czym zabierz pozostawiony na podłodze przedmiot i czym prędzej opuść budynek.

Kiedy rozwikłasz już tajemnicę śmierci rajcy w zadaniu pt. Zagadkowe morderstwo, warto zająć się innym palącym problemem Cysealańczyków - szturmującą miasto hordą nieumarłych. Odkrycie źródła ich pochodzenia łączy się z kolejną misją poboczną, tj. Plagą żywych trupów. Wkrótce okaże się, że obie sprawy są ze sobą połączone osobą enigmatycznej Pośredniczki oraz złowrogiego kultu Niepokalanych. W tle pojawi się również wątek równie tajemniczej Białej Wiedźmy, co zresztą łączy się z dodatkowym zadaniem pt. Odnaleźć Białą Wiedźmę. Wszystkie poszlaki zdają się prowadzić do Lasu Luculli i to właśnie tam musisz się teraz udać.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.