Wstęp
Zadanie to otrzymasz od Samsona. Duch zamieszkuje podziemia latarni w zachodnim Cyseal.
Opis
Samson opowie ci swoją historię. Niegdyś był latarnikiem, który dbał o to, by żaden statek nie rozbił się na zdradzieckich klifach Cyseal. Wszystko zmieniło się pewnej nocy, gdy jego żona, Desdemona, wracała statkiem ze swym przyjacielem Falladorem. Samson podejrzewał małżonkę o romans, w związku z czym postanowił zgasić światło latarni. Statek rozbił się, Desdemona zginęła, zaś Samson z rozpaczy popełnił samobójstwo. Teraz opiekuje się latarnią w poszukiwaniu rozgrzeszenia.
Przy okazji pierwszej rozmowy duch latarnika o nic cię nie poprosi. W głębokich czeluściach Czarnej Zatoki spotkasz jednak ducha Desdemony. Zjawa opowie ci o swoim przeszłym życiu oraz Falladorze, z którym łączyły ją jedynie więzy przyjaźni. Kiedy wyjawisz jej, że to Samson stoi za tragedią, duch wścieknie się i natychmiast wyruszy w drogę do latarni. Podążaj zaraz za nim.
Gdy zejdziesz do piwnicy latarni, Samson będzie błagał Desdemonę o wybaczenie. Zjawa zapyta cię o radę. Pojawią się dwie opcje:
- Zasugeruj Desdemonie, by wybaczyła Samsonowi. Dzięki temu zyskasz punkty Współczucia.
- Zasugeruj Desdemonie, że Samson nie zasługuje na wybaczenie. Otrzymasz wówczas punkty Bezduszności.
Bez względu na twoją decyzję, na koniec zadania otrzymasz również 2100 PD.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!