Zaginiony archeolog

Solucja i poradnik gry Divinity: Original Sin

Wstęp

Zadanie to otrzymasz od kpt. Aureusa. Spotkasz go w koszarach Legionu w Cyseal. Inna opcja rozpoczęcia tego zadania to spotkanie Wulframa w zachodnim Cyseal.

 

Opis

W trakcie rozmowy z kpt. Aureusem lub samym Wulframem dowiesz się, że w okolicę kurhanów położonych w zachodnim Cyseal wysłano ekspedycję, która miała zbadać, czy to nie owe miejsce jest źródłem plagi nieumarłych. Kiedy już spotkasz się z archeologiem, ten wyzna, że wszyscy ochraniający go żołnierze zginęli, po czym poprosi o eskortę do Cyseal. Oczywiście powinieneś się zgodzić, zaś twoja odpowiedź pozwoli ci zyskać punkty Współczucia lub Bezduszności.

Zaraz po zakończeniu rozmowy Wulfram skieruje się w stronę miasta, a ty otrzymasz 335 PD. Ruszaj za archeologiem, który dwukrotnie wpadnie w kłopoty. W pierwszej potyczce będziesz musiał pokonać pojedynczy szkielet (4 poz.), w drugiej - parę szkieletów (3 poz.). Walki są dość łatwe, jednak uważaj, by jakieś zabłąkane zaklęcie obszarowe nie "uszkodziło" twojego podopiecznego. Kiedy Wulfram dotrze do Cyseal, otrzymasz 430 PD. Zamelduj o wszystkim kpt. Aureusowi, a zyskasz kolejne 3000 PD oraz +1 do Reputacji.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.