Eksploracja
Leże Maradino
1 - wyjście prowadzące do północnej części lasu Luculli.
2 - gabinet Maradino. Drzwi do niego okażą się zamknięte. Aby je otworzyć, musisz zdobyć klucz, który znajduje się w zakopanym kufrze (5).
W gabinecie natkniesz się na szereg ciekawych książek takich jak Zimne kości Maradino, Maradino i pudełko zapałek, Ulewne deszcze Maradino, Burzowe noce Maradino czy Pożerająca chciwość Maradino. Znajdziesz również Najnowsze badania, z których dowiesz się jak stworzyć Esencję Nieustraszonego Chochlika - przydatną w misji Niewolnicy i panowie; Jak obrobić Owcołaka pozwoli poznać ci technikę tworzenia zbroi z Owcołaka; z kolei lektura Księgi otworzy drzwi do sekretnego sanktuarium Maradino (3).
3 - sekretne sanktuarium Maradino. Aby je otworzyć, musisz przeczytać Księgę znajdującą się na jednym z regałów. Po wejściu do pomieszczenia otrzymasz premię za eksplorację.
W sanktuarium natkniesz się na Fragment Krwawego Kamienia, który jest związany z misją Krwawy Kamień Fredericka, księgę umiejętności "Błyskawica", a także Tajne akta Maradino, pomocne przy penetrowaniu jaskini króla trolli.
Kiedy postanowisz opuścić sanktuarium, drogę zastąpi ci duch Maradino. Zjawa przywoła nieumarłych pomocników i ruszy do ataku. Najemnicy nie stanowią zbyt wielkiego zagrożenia, dlatego całą siłę ognia powinieneś skupić na duchu Maradino. Jest to o tyle ważne, że jeśli pozostawisz go przy życiu, to nie zaprzestanie wskrzesania raz poległych towarzyszy. Za rozprawienie się z całą bandą zyskasz ok. 8000 PD.
Warto zauważyć, że nieumarłych pomagierów Maradino - lecz bez samego ducha - możesz zaatakować "ręcznie" jeszcze przed wejściem do sanktuarium. W ten sposób stoczysz z nimi dwie potyczki, ale i PD otrzymasz dwukrotnie.
4 - Rafflesia Abominabla. Ten olbrzymi kwiat potrafi pluć jadem, rozlewać olej, a także przywoływać na pole bitwy swoje mniejsze odmiany. Mimo wszystko, nie jest to szczególnie groźny przeciwnik. Pokonanie go zapewni ci 4500 PD.
5 - ukryty dół. Przy odpowiednio wysokiej Spostrzegawczości wykopiesz stąd Klucz do gabinetu (2).
6 - Yox. Imp jest związany z zadaniem Niewolnicy i panowie.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!