Wstęp
Zadanie to otrzymasz od Wolgraffa, jeśli postanowisz go przyłączyć do swojej drużyny, jednak dopiero po spotkaniu w Widmowym Lesie Imala Kwękającego. Uwaga: przyłączenie do drużyny Wolgraffa wymaga instalacji darmowego DLC pt. Niedźwiedź i włamywacz.
Opis
Odkąd tylko spotkasz Wolgraffa stanie się jasne, że złodziej jest niemy, choć będzie ci dawał do zrozumienia, że nie stało się w to naturalny sposób. Co ciekawe, na przestrzeni całej gry spotkasz jeszcze kilka istot cierpiących na podobną przypadłość (m.in. psa, królika, jelenia). Choć napotkanie icg nie jest istotne z punktu widzenia zadania, to jednak każde z nich będzie ci wskazywać ten sam kierunek - Widmowy Las.
W północno-zachodniej części kniei natkniesz się na szalonego maga zwanego Imalem Kwękającym. Czarodziej niemal od razu rzuci ci się do gardła, przez co będziesz musiał zabić zarówno jego (19000 PD), jak i przywołane przez niego stwory. Wśród rzeczy martwego maga odnajdziesz bardzo interesujące Notatki Imala. Dowiesz się z nich, że czarodziej stracił swój własny głos, dlatego w brutalny sposób "kradł" dźwięki od napotkanych istot - w tym Wolgraffa! Na szczęście wśród zapisków Imala znajduje się także informacja o tym, jak stworzyć tzw. Miksturę wokalizacji, która potrafi przywrócić głos okradzionej osobie. Będziesz do tego potrzebował dwóch rzeczy:
- Echodrzew - znajdziesz go przy szczątkach Imala.
- Głos zaklęty w naczyniu - znajdziesz go na półce w laboratorium alchemika z jaskini druida.
Kiedy połączysz ze sobą oba składniki, otrzymasz Miksturę Wokalizacji. Podaj ją Wolgraffowi. Łotrzyk odzyska w końcu swój głos, zaś zadanie zostanie zakończone.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!