Jaskinia druida

Solucja i poradnik gry Divinity: Original Sin

Eksploracja

Jaskinia druida

Gry cRPG - Solucja i poradnik - Divinity: Original Sin - Widmowy Las - Eksploracja - Jaskinia druida

1 - portal prowadzący do Komnaty Trupów, a dalej do Widmowego Lasu.

2 - sarkofag. Najlepiej zbliżyć się do niego tylko jedną postacią, bowiem kiedy go otworzysz, zaatakuje cię siódemka zombie, a całą salę spowije gęsta chmura trucizny. Opary będą leczyć twoich przeciwników, dlatego najlepiej usunąć wszystkich bohaterów poza ich zasięg, a następnie je podpalić. Zwycięstwo w tej bitwie zapewni ci ponad 40000 PD.

3 - czaszka o dziwnym kształcie. Przekręć ją, by opuścić pobliski most zwodzony (4).

4 - most zwodzony. Opuścisz go za pomocą pobliskiej czaszki (3). Przekroczenie mostu oznacza zastrzyk dodatkowych PD za eksplorację.

5 - czaszka o dziwnym kształcie. Przekręć ją, aby dokonać magicznej naprawy pobliskiego mostu (6).

6 - zrujnowany most. Możesz go naprawić aktywujac pobliską czaszkę (5). Kiedy jednak to zrobisz, do walki ruszą cztery potężne wilki. Każdy z nich posiada odmienne odporności, dlatego na samym początku bitwy twoja postać o najwyższych zdolnościach Polihistora powinna dokładnie "wybadać" każdego z wrogów.

 

7 - pułapki parowe. O dziwo, wydobywające się tutaj obłoki nie uczynią ci żadnej krzywdy, nie skrywają też żadnej nieprzyjemnej niespodzianki. Oczywiście możesz ja zneutralizować przy pomocy pobliskich beczek, jeśli tylko sobie tego życzysz.

8 - ukryty skarb. Przy odpowiednio wysokiej Spostrzegawczości możesz wykopać tutaj kufer, w którym znajdziesz losowe przedmioty.

9 - biurko. Znajdziesz na nim księgę umiejętności "Niezniszczalność" oraz Notatki druida na temat alchemii. Dzięki tym ostatnim dowiesz się, jak wykonać Miskturę spostrzegawczości. Wszystkie niezbędne składniki do jej wyrobu znajdziesz na półce znajdującej się za biurkiem.

10 - ukryty kufer. Odnajdziesz go tylko w przypadku odpowiednio wysokiej Spostrzegawczości. W środku natkniesz się na losowe przedmioty.

11 - iluzoryczny mur. Kiedy przez niego przejdziesz, zyskasz dodatkowe PD za eksplorację.

12 - grób. Napis na nagrobku nie pozostawi wątpliwości: to tutaj spoczywają kości Cassandry, które są niezwykle ważne w kontekście misji Więź dusz. Jeśli postanowisz je odkopać, znajdziesz również Klucz Króla Źródła. Otworzysz nim kufer (ten z fioletową kłódką) znajdujący się w kaplicy Braccusa Rexa we wschodnim Cyseal.

Za nagrobkiem ujrzysz ogromny posąg. Jednym z oczu w jego głowie jest Krwawy Kamień, który oczywiście powinieneś zabrać.

13 - nieumarły alchemik. Uczony opowie ci o swojej służbie dla Cassandry, a także zdradzi, że jest ona liszem. Przy okazji warto przejrzeć jego asortyment alchemicznych ingrediencji, w którym posiada wiele rzadkich roślin i nie tylko.

14 - stół. Znajdziesz na nim m.in. Głos zaklęty w naczyniu, który jest niezbędny do ukończenia misji Głos w dziczy.

15 - kapliczka teleportacyjna. Po jej odkryciu będziesz mógł z niej korzystać jako punktu szybkiej podróży.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.