Górne Miasto

Solucja i poradnik gry Dragon Age II

Wstęp

Akt I rozpoczyna się rok po wydarzeniach opisanych w prologu, co oznacza, że jesteś już wolnym mieszkańcem Kirkwall i, co najważniejsze, nie posiadającym długów u Meerana czy Athenril. Pierwszą sceną, jaką zobaczysz, jest rozmowa Hawke'a z Bartrandem - krasnoludem planującym wyprawę na Głębokie Ścieżki. Kupiec odmówi ci wzięcia udziału w podziemnej eskapadzie, jednak chwilę później natkniesz się na Varrika, który zaproponuje ci zostanie wspólnikiem - wystarczy, że wyłożysz na wyprawę... 50 suwerenów. O tym, jak je zdobyć, dowiesz się przy opisie zadania Wyprawa na Głębokie Ścieżki.

Spacerując po Górnym Mieście w nocy, nie natkniesz się na nikogo, z kim mógłbyś porozmawiać; spotkasz za to grupki bandytów należących do gangu "Płytkiej Straży", z którymi będziesz musiał walczyć. Jeśli zlikwidujesz kilka takich grup (ok. 4-6), otrzymasz zadanie Nocne kłamstwa.

Górne Miasto

Gry cRPG - Solucja - Dragon Age II - Akt I - Górne Miasto

1 - Szaty Jean-Luka. Wśród jego towarów znajdziesz m.in. Plecak, który zwiększy pojemność twojego ekwipunku o 10 kg.

2 - Ostrza Korvala. Możesz tutaj zajrzeć przy okazji poszukiwania nowego oręża.

3 - Zbrojownia Olafa. Krasnolud sprzedaje broń i pancerze.

4 - Wyśmienite Towary Huberta. W ofercie kupca znajdziesz różne przedmioty, w tym Tom Techniki. Sprzedawca ten jest również związany z zadaniami Kościany Szyb i Wracać do roboty.

5 - Worthy. Przy pierwszym spotkaniu otrzymasz od niego przepis na Runę Ochrony. Później będziesz mógł zamawiać u niego inne runy - oczywiście o ile zgromadzisz odpowiednią liczbę składników.

6 - Bartrand. Jest związany z zadaniem Wyprawa na Głębokie Ścieżki.

7 - Bodahn i Sandal. Doskonale znana dwójka krasnoludów także i tym razem będzie ci służyć swoimi towarami, jak i umiejętnościami zaklinania run.

8 - zamtuz "Kwitnąca Róża". Patrz niżej.

9 - postument. Zbadanie go zapewni ci wpis do Kodeksu na temat Górnego Miasta.

10 - Twierdza Wicehrabiego. Patrz niżej.

11 - Tablica Kantora. Jeśli posiadasz zainstalowany dodatek Książę na wygnaniu, za pierwszym razem zobaczysz tutaj scenę kłótni pomiędzy niejakim Sebastianem a Wielką Kapłanką Elthiną. Po obejrzeniu całego zajścia z Tablicy Kantora będziesz mógł zerwać ulotkę, której przeczytanie rozpocznie zadanie Obowiązek.

12 - budynek Zakonu Templariuszy. Patrz niżej.

13 - rezydencja Danariusa. Możesz ją odwiedzić przy okazji zadania Zamiana. Później willa stanie się miejscem zamieszkania Fenrisa.

14 - przejścia do mapy świata.

Kwitnąca Róża

Gry cRPG - Solucja - Dragon Age II - Akt I - Górne Miasto, Kwitnąca Róża

15 - przejście do mapy świata.

16 - księga (na stole). Zapoznanie się z nią zapewni ci wpis do Kodeksu na temat Anderfels.

17 - Madame Lusine. Kobieta zarządzająca przybytkiem rozkoszy zaproponuje ci trzy usługi: tanią (50 srebrników), standardową (1 suweren) lub ekskluzywną (2 suwereny). Jeśli się zdecydujesz, staniesz przed wyborem jednej z kilku prostytutek, po czym Hawke spędzi kilka chwil na cielesnych doznaniach.

Gdy następnym razem zagadniesz Madame Lusine, wśród opcji dialogowych pojawi się nowa kwestia: "specjał dla złej dziewczynki" (jeśli grasz kobietą) lub "coś zaskakującego" (jeśli grasz mężczyzną). Wybór tejże nie doprowadzi w zasadzie do niczego - jest to jedynie ciekawostka.

18 - kufer. W środku znajdziesz wzór Runy błyskawic.

19 - sypialnia Idunny. Pozostanie zamknięta do czasu, aż osiągniesz odpowiedni progres w zadaniu Wróg w naszych szeregach.

20 - skrzynia. Wewnątrz znajdziesz>Kamienny palec u nogi, co rozpocznie zadanie Palec Patrona.

Twierdza Wicehrabiego

Gry cRPG - Solucja - Dragon Age II - Akt I - Górne Miasto, Twierdza Wicehrabiego

21 - przejście do mapy świata.

22 - dokument (na stole). Przeczytanie go zapewni ci wpis w Kodeksie na temat hierarchii Zakonu.

23 - księga (na stole). Przeczytanie jej zapewni ci wpis w Kodeksie na temat Traktatu Llomeryńskiego.

24 - biuro Wicehrabiego. Pozostanie zamknięte do czasu, aż uzyskasz odpowiedni progres w zadaniu Niepoządany ratunek.

25 - biuro seneszala Brana. W środku znajdziesz dwie interesujące rzeczy:

  • Płynna Szrama 5:34 Świętych - kiedy zabierzesz tę butelkę wina, zainicjujesz zadanie Płynna Szrama 5:34 Świętych.
  • Obraz. Kliknięcie nań doda lub zaktualizuje wpis w Kodeksie na temat "Zagadki Kirkwall", co jest związane z osiągnięciem o nazwie Archeolog.

26 - tarcza (na ścianie). Zbadanie jej zapewni ci wpis w Kodeksie na temat straży miejskiej Kirkwall.

27 - biuro Aveliny. Znajdziesz ją tutaj zawsze, gdy nie jest w twojej drużynie.

28 - księga (na stole). Przeczytanie jej zapewni ci wpis w Kodeksie na temat studiów nad Piątą Plagą (część pierwsza).

29 - biuro kapitana straży. Odwiedzisz je dopiero w trakcie zadania Tak, jak być powinno.

30 - księga (na stole). Przeczytanie jej zapewni ci wpis w Kodeksie na temat hierarchii Zakonu.

Zakon

Gry cRPG - Solucja - Dragon Age II - Akt I - Górne Miasto, Zakon

31 - przejście do mapy świata.

32 - księga (na podłodze). Przeczytanie jej zapewni ci wpis w Kodeksie na temat przykazań Stwórcy.

33 - gobelin. Zbadanie go zapewni ci wpis w Kodeksie na temat Andrasty - Oblubienicy Stwórcy.

34 - księga (na podium). Przeczytanie jej zapewni ci wpis w Kodeksie na temat kazań Świętej Renaty I.

35 - Wielka Kapłanka Elthina. Możesz uzyskać od niej błogosławieństwo, jednak tak naprawdę nie pomoże ci ono w niczym.

36 - księga (na trybunie). Przeczytanie jej zapewni ci wpis w Kodeksie na temat Stwórcy.

37 - księga (na łóżku). Przeczytanie jej zapewni ci wpis w Kodeksie na temat Par Vollen.

38 - księga (na skrzyni). Przeczytanie jej zapewni ci wpis w Kodeksie na temat założenia Zakonu.

39 - księga (na stole). Przeczytanie jej zainicjuje zadanie Loki Złotego Głupca.

40 - księga (na stole). Przeczytanie jej zapewni ci wpis w Kodeksie na temat historii Zakonu. Wpis ten jest związany z osiągnięciem Historyk Zakonu.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.