Kościany Szyb

Solucja i poradnik gry Dragon Age II

Wstęp

Zarówno w okolicy Kościanego Szybu, jak i w samych kopalniach, czeka cię sporo walki. W większości są to bitwy ze smoczętami o różnym stopniu trudności. Nie zabraknie też kilku szabrowników, którym nie spodoba się to, że przyłapałeś ich na rabunku, choć akurat oni nie powinni stanowić dla ciebie żadnej przeszkody.

Kościany Szyb

Gry cRPG - Solucja - Dragon Age II - Akt I - Kościany Szyb

1 - przejście do mapy świata.

2 - szczątki "Brodatej Bestii" Arintala. Zabranie ich zainicjuje zadanie Szczątki bandyty "Brodatej Bestii".

3 - obóz szabrowników. Mimo że przeciwnicy będą mieć przewagę liczebną, nie powinni stanowić zbyt wielkiego zagrożenia.

4 - stela. Zbadanie jej zapewni ci nowy wpis na temat Kościanego Szybu.

5 - elfi korzeń. Roślina ta jest niezbędna do tworzenia eliksirów. Za zabranie jej otrzymasz 200 PD.

6 - zagadka Kirkwall. Zbadanie jej zapewni ci kolejny wpis do Kodeksu z tej kategorii, co przybliży cię do zdobycia Osiągnięcia Archeolog.

7 - księga. Przeczytanie jej doda nowy wpis do Kodeksu na temat Nevarry.

8 - wejście do kopalni Kościanego Szybu. Patrz niżej.

17 - przejście z krawędzi Kościanego Szybu do kopalni. Patrz niżej.

18 - Dojrzały smok. Zabicie gada jest celem zadania Kościany Szyb. Przy jego zwłokach znajdziesz m.in. krótki łuk Rój oraz Smoczy kieł - ten ostatni potrzebujesz, by ukończyć Zadanie zielarza.

19 - sterta gruzu. Znajdziesz w niej kolejny Hełm Zwycięstwa.

Kopalnie Kościanego Szybu

Gry cRPG - Solucja - Dragon Age II - Akt I - Kościany Szyb, kopalnie Kościanego Szybu

9 - przejście do Kościanego Szybu.

10 - rafinowane lyrium. Surowiec ten jest niezbędny w procesie tworzenia run. Za jego zabranie otrzymasz 200 PD.

11 - sterta gruzu. Znajdziesz w niej Hełm Zwycięstwa.

12 - worek. W środku natkniesz się na Głowicę Eustice, której zabranie rozpocznie zadanie Głowica Eustice.

13 - grzyb głębinowy. Jest to jeden ze składników niezbędnych do warzenia trucizn. Za jego zabranie otrzymasz 200 PD.

14 - gruz. A pośród niego Obrączka niewolnika Katowni.

15 - skrzynia. W środku kolejna Obrączka niewolnika Katowni do kolekcji.

16 - przejście na krawędź Kościanego Szybu.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.