Wstęp
U podnóża góry jest względnie spokojnie, prawdopodobnie unikniesz jakichkolwiek walk. Co innego, kiedy opuścisz obóz Dalijczyków północną drogą i udasz się w kierunku jaskiń - na twojej drodze staną olbrzymie i jadowite pająki, a także kilka grup nieumarłych. Nie inaczej będzie w samych górskich kawernach, toteż przygotuj się na kilka niezbyt trudnych starć.
Rozdarty Grzbiet
1 - przejścia do mapy świata.
2 - najemnicy Krzemiennej Kompanii. Jeśli posiadasz zainstalowany dodatek Książę na wygnaniu, czeka cię tutaj walka z grupą najemnych zbirów należących do w/w organizacji. Zlikwidowanie ich jest jednym z celów zadania Obowiązek.
3 - elfi korzeń. Roślina jest jednym ze składników, z których wytwarza się eliksiry. Za jej zabranie otrzymasz 200 PD.
4 - wejście do obozu Dalijczyków. Kiedy zjawisz się tutaj po raz pierwszy, zostaniesz odprowadzony prosto przed oblicze Opiekunki Marethari. Jest to część zadania Długa droga do domu.
5 - Opiekunka Marethari. Przywódczyni miejscowych elfów jest związana z zadaniami Długa droga do domu oraz Syn marnotrawny. Tuż obok niej na ziemi znajdziesz księgę, która zapewni ci wpis do Kodeksu na temat opowieści o Ilorenie.
6 - księga. Czytając ją otrzymasz wpis do Kodeksu na temat Vallaslinu - Pisma Krwi.
7 - skrzynia. Wewnątrz znajdziesz Mapę okupowanego Kirkwall. Zabranie jej zainicjuje zadanie Mapa okupowanego Kirkwall.
8 - Mistrz Ilen. Jak łatwo się domyślić, elficki rzemieślnik posiada w swoim asortymencie przede wszystkim przedmioty stworzone przez samych Dalijczyków. Poza tym odwiedzisz go przy okazji wykonywania Zadania zielarza.
Na ladzie sklepu Ilena na pewno zauważysz również księgę - doda ona nowy wpis do Kodeksu traktujący o Arlathanie (część pierwsza).
9 - Merrill. Tutaj spotkasz ją po raz pierwszy (zadanie Długa droga do domu).
10 - elfi korzeń. Roślina jest jednym ze składników, z których wytwarza się eliksiry. Za jej zabranie otrzymasz 200 PD.
11 - wejście do jaskiń pod Rozdartym Grzbietem. Patrz niżej.
17 - wejście do jaskiń pod Rozdartym Grzbietem (od strony szczytu). Patrz niżej.
18 - grzyb głębinowy. Jest to jeden ze składników niezbędnych do tworzenia trucizn. Za zabranie go otrzymasz 200 PD.
19 - ołtarz. W tym miejscu musisz położyć amulet Flemeth - patrz zadanie Długa droga do domu.
20 - bitwa z ożywieńcem. Oprócz tego dość trudnego przeciwnika, będziesz musiał poradzić sobie jeszcze z trzema falami cieni. Im szybciej wyeliminujesz z gry ożywieńca, tym walka stanie się łatwiejsza.
21 - sterta kości. Znajdziesz w niej wzór Runy błyskawic.
22 - bariera. Nie będziesz jej w stanie pokonać aż do Aktu II. Jeśli jednak spróbujesz, odbijesz się od pola siłowego, zaś na miejscu pojawi się wojownik cienia z grupą cieni. Bitwa ta jest dosyć trudna, zwłaszcza na niższych poziomach doświadczenia - niezbędna może okazać się taktyki pozorowanej ucieczki, by zyskać czas na leczenie i odnowienie się talentów/zaklęć. Jeśli jednak przetrwasz, to przy ciele wojownika cienia znajdziesz bardzo dobry sztylet - Ręke Adruila.
23 - piedestał. Zbadanie go zapewni ci wpis w Kodeksie na temat Rozdartego Grzbietu.
Jaskinie pod Rozdartym Grzbietem
12 - przejście do podnóża Rozdartego Grzbietu.
13 - gruz. Znajdziesz w nim, w zależności od klasy postaci Hawke'a, Rękawice Upadłych (wojownik), Rękawice Spiralnego Oka (mag), Rękawice Ostatniego Zejścia (łotrzyk).
14 - srebrnotyt. Metal ten jest niezbędny do tworzenia run. Zbadanie go zapewni ci 200 PD.
15 - skrzynia. Wewnątrz niej znajdziesz Pieczęć rodu Talwain, co zainicjuje zadanie Symbol rodu Talwain.
16 - przejście na szczyt Rozdartego Grzbietu.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!