Wstęp
Spacerując po dokach w nocy, nie natkniesz się na nikogo, z kim mógłbyś porozmawiać; spotkasz za to grupki krasnoludów z gangu Podcinaczy, z którymi będziesz musiał walczyć. Jeśli zlikwidujesz kilka takich grup (ok. 4-6), otrzymasz zadanie Draństwo.
Doki
1 - przejścia do mapy świata.
2 - qunari. Rozmowa z nim zainicjuje zadanie Zaginiony patrol.
3 - sterta gruzu. Jeśli ją zbadasz, zaktualizujesz wpis w Kodeksie na temat "Zagadki Kirkwall", co przybliży cię do zdobycia Osiągnięcia "Archeolog".
4 - Arishok. Z wodzem qunari spotkasz się przy okazji zadań Podążanie drogą Qun, Przysługa w kwestii prochu oraz Wymagania Qun.
5 - wejścia do "nieużywanego przejścia". Są dostępne tylko w nocy. Więcej informacji poniżej.
6 - Senestra. Jest związana z zadaniem Rodzinne długi.
7 - podejrzany kupiec. W jego asortymencie znajdziesz kilka ciekawych przedmiotów, jak choćby receptury Bomby smołowej i Toksyny z trupikorzenia, Podszewkę z ukrytymi kieszeniami (ulepszenie zbroi Varrika), a także Łuski z lyrium (ulepszenie zbroi Fenrisa).
8 - Pani Selby. Jeśli do tej pory pomagałeś magom w walce z templariuszami (patrz zadanie Akt miłosierdzia), kobieta będzie miała dla ciebie dwa zlecenia: Jak wrobić templariusza oraz Wyprawa ratunkowa. Oba można podjąć z tablicy leżącej obok Pani Selby.
Nieużywane przejście
W podziemnej części doków możesz natknąć się na grupy różnego rodzaju zbirów i najemników - żadna z nich nie powinna ci jednak sprawić jakichkolwiek problemów.
9 - przejścia do doków.
10 - worek. W środku znajdziesz Czapkę Waxlera, której zabranie rozpocznie zadanie o tej samej nazwie.
11 - Bonny Lem. Złodziejaszek od czasu ostatniego spotkania zdobył kilka przedmiotów, którymi warto się przyjrzeć (choćby niezły dłuki łuk Odpowiedź niebios).
12 - skrzynia. Wewnątrz znajdziesz Pieczęć Dumata, której zdobycie zainicjuje zadanie Symbol dawnego boga Dumata.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!