Dolne Miasto

Solucja i poradnik gry Dragon Age II

Wstęp

Spacerując po Dolnym Mieście w nocy, nie natkniesz się na nikogo, z kim mógłbyś porozmawiać; spotkasz za to grupy Psiarzy z towarzyszącymi im ogarami mabari - będziesz musiał walczyć. Jeśli zlikwidujesz kilka takich grup (ok. 4-6), otrzymasz zadanie Rasa z rodzinnych stron.

Dolne Miasto

Gry cRPG - Solucja - Dragon Age II - Akt II - Dolne Miasto

1 - Lady Elegant. Możesz u niej zamówić różnego rodzaju eliksiry.

2 - sklep z odzieniem. Wśród różnorakich przedmiotów dla maga znajdziesz m.in. Sztywne wzmocnienia - ulepszenie stroju Izabeli.

3 - Fereldeńskie towary Lirene. W asortymencie tego sklepu znajdziesz kilka ciekawych przedmiotów, w tym Wzmocnienie pancerza, które ulepszy szaty Andersa.

4 - sklep z błyskotkami. Wśród cennej biżuterii natkniesz się m.in. na Większą Księgę Śmiertelnej Powłoki oraz Sygnet rodu Tethras, którego zakup zainicjuje zadanie o tej samej nazwie.

5 - zbrojmistrz. Wśród jego towarów znajdziesz kilka nowości, jednak nic szczególnie interesującego.

6 - gospoda "Pod wisielcem". Patrz niżej.

7 - płatnerz. Wśród broni i pancerzy, jakie ten oferuje, natkniesz się też na Pancerz wzmocniony - wzór straży miejskiej, którego zakup ulepszy zbroję Aveliny.

8 - Smith. Ten niezbyt gadatliwy kowal jest związany z zadaniem Dostawa kilofów.

9 - wrzecionowiec. Jest to jedna z roślin niezbędnych do warzenia eliksirów. Za jej zabranie otrzymasz 200 PD.

10 - Samson (w nocy). W Akcie II-im nie jest związany z żadnym zadaniem.

11 - Arianni. Elfka jest związana z zadaniem Nocne koszmary.

12 - dom Merrill. Elfią czarodziejkę spotkasz tam za każdym razem, gdy nie będzie w twojej drużynie.

13 - torba. W środku znajdziesz księgę pt. "Życie niewolnika", co rozpocznie zadanie Fenris: Księga Shartana.

14 - przejścia do mapy świata.

Gospoda "Pod Wisielcem"

Gry cRPG - Solucja - Dragon Age II - Akt II - Dolne Miasto, gospoda Pod Wisielcem

15 - przejście do mapy świata.

16 - Sir Roderick. Jest związany z zadaniem Jak wrobić templariusza.

17 - miejsce Izabeli przy barze. Spotkasz ją tam zawsze, gdy nie jest w twojej drużynie.

18 - apartament Varrika. Krasnolud będzie tam przebywał zawsze, gdy tylko opuści twoją drużynę.

19 - "przyjaciółka" (w nocy). Możesz u niej odebrać nagrodę po wykonaniu zadań Draństwo, Nocne rozrywki pań i Rasa z rodzinnych stron.

20 - Martin. Stary znajomy sprzedaje przedmioty przydatne łotrzykowi, w tym wiele różnych trucizn. I to bez względu na to, w jaki sposób ukończyłeś zadanie Znalezione nie kradzione w Akcie I-ym.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.