Górne Miasto

Solucja i poradnik gry Dragon Age II

Wstęp

Spacerując po Górnym Mieście w nocy, nie natkniesz się na nikogo, z kim mógłbyś porozmawiać; spotkasz za to grupki członkiń gangu "Niewidzialnych Sióstr", z którymi będziesz musiał walczyć. Jeśli zlikwidujesz kilka takich grup (ok. 4-6), otrzymasz zadanie Nocne rozrywki pań.

Górne Miasto

Gry cRPG - Solucja - Dragon Age II - Akt II - Górne Miasto

1 - Szaty Jean-Luka. Wśród jego towarów znajdziesz m.in. Plecak, który zwiększy pojemność twojego ekwipunku o kolejne 10 kg, a także usprawnienia pancerzy twoich towarzyszy: Podstrzymującą zbroję (dla Izabeli), Jedwabną podszewkę (dla Merrill) i Tevinterski symbol duchowy (dla Fenrisa).

2 - Ostrza Korvala. Kowal ma w swojej ofercie kilka nowych, choć raczej mało interesujących broni.

3 - Zbrojownia Olafa. Krasnolud miał nową dostawę broni i pancerzy, a wśród nich Wzmocnione karwasze - ulepszenia pancerza Sebastiana.

4 - Wyśmienite Towary Huberta. Sklep, jak i sam Hubert, pojawią się tutaj po zainicjowaniu zadania Robota kogoś z naszych.

5 - księga. Jej przeczytanie zapewni ci wpis do Kodeksu na temat Piątej Plagi (tom II).

6 - Worthy. Przy jego stoisku możesz zamawiać runy.

7 - Yevhen. Spotkasz go tutaj tylko wówczas, gdy w czasie kampanii Dragon Age: Początek - Przebudzenie kazałeś powiesić Nathaniela Howe'a lub przy tworzeniu postaci w Dragon Age II wybrałeś historię "Bohater Fereldenu". Krasnolud zleci ci zadanie Złoto głupców.

8 - zamtuz "Kwitnąca Róża". Patrz niżej.

9 - posiadłość Hawke'ów. Rezydencja ta stanie się od tej pory twoją nową "bazą operacyjną". Na miejscu będziesz mógł przechowywać zbędne przedmioty w specjalnie przygotowanym do tego kufrze, zaklinać przedmioty u Sandala, a także przeglądać listy (na biurku). Za pierwszym razem, gdy tutaj wejdziesz, aktywujesz zadanie Główny podejrzany. Zwróć też uwagę na książkę leżącą obok kominka - przeczytanie jej zapewni ci nowy wpis do Kodeksu na temat kalendarza Thedas.

Jeśli zakupiłeś DLC pt. Dziedzictwo, na piętrze posiadłości możesz zainicjować pierwszą misję dodatku. Nic nie stoi jednak na przeszkodzie, byś zaczekał z tym do Aktu III-ego.

10 - Twierdza Wicehrabiego. Patrz niżej.

11 - tablica Kantora. W zależności od tego, jak zachowywałeś się w Akcie I-ym, na tablicy może czekać nc ciebie kilka zleceń: Elfy na wolności, łowca nagród i Niewyraźne szczegóły.

12 - budynek Zakonu Templariuszy. Patrz niżej.

13 - posiadłość Fenrisa. Za każdym razem, gdy elf nie będzie w twojej drużynie, możesz go spotkać właśnie tam.

14 - posiadłość DuPuisa. Możliwość wejścia tam uzyskasz w trakcie zadania Główny podejrzany.

15 - przejścia do mapy świata.

Kwitnąca Róża

Gry cRPG - Solucja - Dragon Age II - Akt II - Górne Miasto, Kwitnąca Róża

16 - wyjście do Górnego Miasta.

17 - kufel. Jest interaktywny, jednak nie możesz z nim zrobić nic specjalnego.

Twierdza Wicehrabiego

Gry cRPG - Solucja - Dragon Age II - Akt II - Górne Miasto, Twierdza Wicehrabiego

18 - wyjście do Górnego Miasta.

19 - Saemus. Syn Wicehrabiego jest związany z zadaniem Podążąnie drogą Qun.

20 - biuro Aveliny. Spotkasz ją tam zawsze, gdy nie będzie w twojej drużynie.

21 - seneszal Bran. Jest związany z zadaniem Oferta i utrata.

22 - gabinet Wicehrabiego. W środku spotkasz samego Wicehrabiego Dumara. Jest on związany z zadaniami Oferta i utrata, Podążanie drogą Qun, Przysługa w kwestii prochu oraz Wymagania Qun.

23 - zła księga. Jest związana z zadaniem Zakazana wiedza.

Zakon

Gry cRPG - Solucja - Dragon Age II - Akt II - Górne Miasto, Zakon

24 - wyjście do Górnego Miasta.

25 - księga. Przeczytanie jej zapewni ci nowy wpis do Kodeksu na temat historii Zakonu, co jest kolejnym krokiem do zdobycia Osiągnięcia "HistoryK Zakonu".

26 - Sebastian Vael. Spotkasz go tutaj za każdym razem, gdy nie będzie należał do twojej drużyny.

27 - Wielka Kapłanka Elthina. Jest związana z zadaniem Podążąnie drogą Qun.

28 - zła księga. Jest związana z zadaniem Zakazana wiedza.

29 - księga. Przeczytanie jej zaktualizuje wpis w Kodeksie na temat "Zagadki Kirkwall", co przybliży cie do zdobycia Osiągnięcia "Archeolog".


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.