Kościany Szyb

Solucja i poradnik gry Dragon Age II

Kościany Szyb

Gry cRPG - Solucja - Dragon Age II - Akt II - Kościany Szyb

1 - przejście do mapy świata.

2 - trupikorzeń. Jest jednym ze składników niezbędnych do warzenia trucizn i tworzenia bomb. Za jego zabranie otrzymasz 200 PD.

3 - Jansen. Górnik zleci ci misje Grotołazy, Jaskinia umarłych oraz Dostawa kilofów (dokładnie w tej kolejności).

4 - worek. W środku znajdziesz Skamieniały palec, którego zabranie rozpocznie zdanie Szósty palec Wentwortha.

5 - wejście do kopalni. Będziesz mógł z niego skorzystać tylko w trakcie zadania Grotołazy.

6 - skrytka Sabina. Mogłeś dowiedzieć się o niej przy okazji zadania Robota kogoś z naszych. Wewnątrz znajdziesz ok. 40 srebrników.

7 - lśniący pył. Jest to składnik niezbędny do warzenia trucizn i tworzenia bomb. Za jego zabranie otrzymasz 200 PD.

8 - wejście do kopalni. Będziesz mógł z niego skorzystać tylko w trakcie zadania Jaskinia umarłych.

9 - wejście do gnijącej jaskini. Patrz niżej.

Gnijąca jaskinia

Gry cRPG - Solucja - Dragon Age II - Akt II - Gnijąca jaskinia

10 - przejście do Kościanego Szybu.

11 - skażone lyrium. Jest to składnik niezbędny do tworzenia run. Za jego zabranie otrzymasz 200 PD.

12 - złowroga księga. Jest związana z zadaniem Zakazana wiedza.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.