Wstęp
W przeciwieństwie do innych dystryktów Kirkwall, w Mrokowisku nie zobaczysz żadnych zmian bez względu na porę dnia lub nocy. W miejscu tym nie operuje też żaden z gangów, więc możesz spacerować po "uliczkach" tej dzielnicy w miarę spokojnie.
Mrokowisko
1 - przejścia do mapy świata.
2 - sterta gruzu. Jeśli ją zbadasz, zaktualizujesz wpis w Kodeksie na temat "Zagadki Kirkwall", co przybliży cię do zdobycia Osiągnięcia "Archeolog".
3 - Evelina. Żebraczka poprosi cię o jałmużnę - możesz dać jej srebrnika lub kazać odejść, co poskutkuje tym, że nie zobaczysz jej już do końca tego Aktu. To, co teraz zrobisz, nie ma większego znaczenia w kontekście fabularnym.
4 - Tomwise. Możesz u niego zamówić trucizny i/lub bomby.
5 - Jake Czarny. Jest związany z zadaniem Łowca nagród.
6 - trupikorzeń. Jest to jeden ze składników niezbędnych do warzenia trucizn i tworzenia bomb. Za jego zabranie otrzymasz 200 PD.
7 - klinika Andersa. Maga spotkasz tutaj za każdym razem, gdy nie będzie on w twojej drużynie.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!