Mrokowisko

Solucja i poradnik gry Dragon Age II

Wstęp

W przeciwieństwie do innych dystryktów Kirkwall, w Mrokowisku nie zobaczysz żadnych zmian bez względu na porę dnia lub nocy. W miejscu tym nie operuje też żaden z gangów, więc możesz spacerować po "uliczkach" tej dzielnicy w miarę spokojnie.

Mrokowisko

Gry cRPG - Solucja - Dragon Age II - Akt II - Mrokowisko

1 - przejścia do mapy świata.

2 - sterta gruzu. Jeśli ją zbadasz, zaktualizujesz wpis w Kodeksie na temat "Zagadki Kirkwall", co przybliży cię do zdobycia Osiągnięcia "Archeolog".

3 - Evelina. Żebraczka poprosi cię o jałmużnę - możesz dać jej srebrnika lub kazać odejść, co poskutkuje tym, że nie zobaczysz jej już do końca tego Aktu. To, co teraz zrobisz, nie ma większego znaczenia w kontekście fabularnym.

4 - Tomwise. Możesz u niego zamówić trucizny i/lub bomby.

5 - Jake Czarny. Jest związany z zadaniem Łowca nagród.

6 - trupikorzeń. Jest to jeden ze składników niezbędnych do warzenia trucizn i tworzenia bomb. Za jego zabranie otrzymasz 200 PD.

7 - klinika Andersa. Maga spotkasz tutaj za każdym razem, gdy nie będzie on w twojej drużynie.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.