Wstęp
Spacerując po Dolnym Mieście w nocy nie natkniesz się właściwie na nikogo, z kim mógłbyś porozmawiać; spotkasz za to grupki Jej Sług, z którymi będziesz musiał walczyć. Jeśli zlikwidujesz kilka takich grup (ok. 4-6), otrzymasz zadanie Pewna potrzeba.
Dolne Miasto
1 - lady Elegant. Jak zwykle możesz u niej zamówić różne eliksiry.
2 - krawiec. Wśród jego produktów warto zwrócić uwagę na Kostur spaczonego akolity i Pierścień Okaleczonego Wybrzeża.
3 - Fereldeńskie towary Lirene. Krajanka może zaoferować ci m.in. całkiem niezły Miecz Antaama.
4 - Melson (w nocy). Spotkasz go tutaj, jeśli w zadaniu Nocne koszmary pozwoliłeś Torporowi opętać Feynriela. Melson wyzna, że Feynriel doprowadził go do szaleństwa i zaatakuje cię wraz z grupą najemników. Walka nie powinna stanowić wyzwania, zaś przy zwłokach mężczyzny znajdziesz Buty Głosu.
5 - sklep z błyskotkami. W ofercie m.in. pierścień Cudeńko.
6 - zbrojmistrz. Możesz od niego odkupić jeden z Mieczów qunari, które musisz zebrać, aby ukończyć misję Zaginione miecze. Krasnolud oferuje też m.in. Zdradzieckie ostrze Rudej Jenny i niezły łuk Krzyżowy kompozyt.
7 - tawerna "Pod wisielcem". Patrz niżej.
8 - wrzecionowiec (w dzień), gruz (w nocy). Roślinę powinieneś zbadać, ponieważ jest jednym ze składników niezbędnych do warzenia eliksirów - otrzymasz za to 200 PD. W gruzowisku z kolei natrafisz na Miecz qunari, który jest związany z zadaniem Zaginione miecze.
9 - płatnerz. Rzemieślnik miał nową dostawę przedmiotów, ale ciężko wybrać wśród nich coś naprawdę godnego wzmianki.
10 - Samson (w nocy). Jest związany z misją Najlepsza na zimno.
11 - dom Gamlena. Do swojego wuja zajdziesz przy okazji zadań Odwiedź Gamlena i Najcenniejszy skarb Gamlena.
12 - dom Merrill. Spotkasz ją tutaj zawsze, gdy nie będzie w twojej drużynie.
"Pod wisielcem"
13 - wyjście do Dolnego Miasta.
14 - Izabela. Spotkasz ją tutaj zawsze, gdy nie będzie w twojej drużynie.
15 - barmanka. Jest związana z zadaniem Niedobitki.
16 - Varrik. Krasnoluda spotkasz tutaj zawsze, gdy nie będzie w twojej drużynie.
17 - "przyjaciółka" (w nocy). Jak zwykle, otrzymasz od niej wynagrodzenie za wytępienie bandytów z poszczególnych dzielnic Kirkwall (patrz zadania Nagonka, Pewna potrzeba oraz Ulice spowite czerwienią).
18 - Martin. Jeśli potrzebujesz uzupełnić swój zapas trucizn lub bomb, stary znajomy Izabeli jest człowiekiem, którego szukasz.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!