Dolne Miasto

Solucja i poradnik gry Dragon Age II

Wstęp

Spacerując po Dolnym Mieście w nocy nie natkniesz się właściwie na nikogo, z kim mógłbyś porozmawiać; spotkasz za to grupki Jej Sług, z którymi będziesz musiał walczyć. Jeśli zlikwidujesz kilka takich grup (ok. 4-6), otrzymasz zadanie Pewna potrzeba.

Dolne Miasto

Gry cRPG - Solucja - Dragon Age II - Akt III - Dolne Miasto

1 - lady Elegant. Jak zwykle możesz u niej zamówić różne eliksiry.

2 - krawiec. Wśród jego produktów warto zwrócić uwagę na Kostur spaczonego akolity i Pierścień Okaleczonego Wybrzeża.

3 - Fereldeńskie towary Lirene. Krajanka może zaoferować ci m.in. całkiem niezły Miecz Antaama.

4 - Melson (w nocy). Spotkasz go tutaj, jeśli w zadaniu Nocne koszmary pozwoliłeś Torporowi opętać Feynriela. Melson wyzna, że Feynriel doprowadził go do szaleństwa i zaatakuje cię wraz z grupą najemników. Walka nie powinna stanowić wyzwania, zaś przy zwłokach mężczyzny znajdziesz Buty Głosu.

5 - sklep z błyskotkami. W ofercie m.in. pierścień Cudeńko.

6 - zbrojmistrz. Możesz od niego odkupić jeden z Mieczów qunari, które musisz zebrać, aby ukończyć misję Zaginione miecze. Krasnolud oferuje też m.in. Zdradzieckie ostrze Rudej Jenny i niezły łuk Krzyżowy kompozyt.

7 - tawerna "Pod wisielcem". Patrz niżej.

8 - wrzecionowiec (w dzień), gruz (w nocy). Roślinę powinieneś zbadać, ponieważ jest jednym ze składników niezbędnych do warzenia eliksirów - otrzymasz za to 200 PD. W gruzowisku z kolei natrafisz na Miecz qunari, który jest związany z zadaniem Zaginione miecze.

9 - płatnerz. Rzemieślnik miał nową dostawę przedmiotów, ale ciężko wybrać wśród nich coś naprawdę godnego wzmianki.

10 - Samson (w nocy). Jest związany z misją Najlepsza na zimno.

11 - dom Gamlena. Do swojego wuja zajdziesz przy okazji zadań Odwiedź Gamlena i Najcenniejszy skarb Gamlena.

12 - dom Merrill. Spotkasz ją tutaj zawsze, gdy nie będzie w twojej drużynie.

"Pod wisielcem"

Gry cRPG - Solucja - Dragon Age II - Akt III - Pod wisielcem

13 - wyjście do Dolnego Miasta.

14 - Izabela. Spotkasz ją tutaj zawsze, gdy nie będzie w twojej drużynie.

15 - barmanka. Jest związana z zadaniem Niedobitki.

16 - Varrik. Krasnoluda spotkasz tutaj zawsze, gdy nie będzie w twojej drużynie.

17 - "przyjaciółka" (w nocy). Jak zwykle, otrzymasz od niej wynagrodzenie za wytępienie bandytów z poszczególnych dzielnic Kirkwall (patrz zadania Nagonka, Pewna potrzeba oraz Ulice spowite czerwienią).

18 - Martin. Jeśli potrzebujesz uzupełnić swój zapas trucizn lub bomb, stary znajomy Izabeli jest człowiekiem, którego szukasz.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.