Górne Miasto

Solucja i poradnik gry Dragon Age II

Wstęp

Spacerując po Górnym Mieście w nocy nie natkniesz się na nikogo, z kim mógłbyś porozmawiać; spotkasz za to grupki Krwawych furiatów, z którymi będziesz musiał walczyć. Jeśli zlikwidujesz kilka takich grup (ok. 4-6), otrzymasz zadanie Ulice spowite czerwienią.

Górne Miasto

Gry cRPG - Solucja - Dragon Age II - Akt III - Górne Miasto

1 - Worthy. Jak zwykle możesz u niego zamówić runy.

2 - Hubert. Twój wspólnik zleci ci misję Rzeź w kopalni.

3 - zbrojownia Olafa. Znajdziesz u niego kilka nowych, interesujących pancerzy, takich jak Płytowa zbroja Kamiennego Młota.

4 - ostrza Korvala. Krasnolud w swojej ofercie ma jeden z Mieczów qunari, które musisz zebrać, by ukończyć zadanie Zaginione miecze. Warto też zwrócić uwagę choćby na Tajemną księgę śmiertelnej powłoki czy dwuręczny miecz Rozczłonkowywacz.

5 - szaty Jean-Luka. Możesz u niego nabyć m.in. Plecak, który dodatkowo powiększy maksymalną objętość twojego ekwipunku.

6 - sir Marlein Selbrech. Spotkasz go tutaj, jeśli w trakcie konfrontacji pomiędzy Meredith a Orsino na samym początku Aktu III-ego wsparłeś Pierwszego Zaklinacza. Rycerz zleci ci misję Szlachetny cel.

7 - Taarbas. Rozmowa z tym qunari zaowocuje zadaniem Zaginione miecze.

8 - posiadłość Hawke'a. Rezydencja ta, podobnie jak w Akcie II-im, będzie stanowić twoją bazę wypadową.

9 - zamtuz "Kwitnąca Róża". Patrz niżej.

10 - Nuncio. Spotkasz go tutaj tylko wówczas, gdy Zevran przeżył kampanię Dragon Age: Początek. Otrzymasz od niego zadanie Stado Kruków.

11 - Twierdza Wicehrabiego. Patrz niżej.

12 - Delilah Howe. Spotkasz ją tutaj tylko wówczas, gdy Nathaniel przetrwał kampanię Dragon Age: Początek - Przebudzenie. Kobieta zleci ci misję Poszukiwania Nathaniela.

13 - budynek Zakonu. Patrz niżej.

14 - posiadłość Fenrisa. Spotkasz go tutaj za każdym razem, gdy nie będzie w twojej drużynie.

Kwitnąca Róża

Gry cRPG - Solucja - Dragon Age II - Akt III - Górne Miasto, Kwitnąca Róża

15 - wyjście do Górnego Miasta.

16 - zamknięte pomieszczenia. Dostęp do niego uzyskasz dopiero w trakcie misji Nie ma spokoju dla nikczemnych.

Twierdza Wicehrabiego

Gry cRPG - Solucja - Dragon Age III - Akt II - Górne Miasto, Twierdza Wicehrabiego

17 - wyjście do Górnego Miasta.

18 - biuro Aveliny. Zastaniesz ją tutaj zawsze, gdy nie będzie w twojej drużynie.

19 - zamknięte drzwi. Do komnaty za nimi dostaniesz się jedynie w trakcie misji Wiara.

Zakon

Gry cRPG - Solucja - Dragon Age II - Akt III - Górne Miasto, Zakon

20 - wyjście do Górnego Miasta.

21 - Sebastian. Spotkasz go rutaj zawsze, gdy nie będzie w twojej drużynie.

22 - Wielka Kapłanka Elthina. Jest związana z zadaniami Justynian oraz Wiara.

23 - księga. Przeczytanie jej zaktualizuje twój Kodeks na temat "historii Zakonu" i przybliży cię do zdobycia Osiągnięcia "Historyk Zakonu".


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.