Rozdarty Grzbiet

Solucja i poradnik gry Dragon Age II

Wstęp

U podnóża góry jest względnie spokojnie, pomijając łatwą potyczkę ze złodziejami (1). Kiedy jednak wyjdziesz poza obręb obozowiska, spodziewaj się ataku nieumarłych i/lub olbrzymich pająków. Tyczy się to zarówno otwartej przestrzeni, jak i jaskiń pod Rozdartym Grzbietem.

Rozdarty Grzbiet

Gry cRPG - Solucja - Dragon Age II - Akt III - Rozdarty Grzbiet

1 - zasadzka złodziei. Zaatakuje cię tutaj grupa rzezimieszków, jednak nie powinieneś mieć żadnych problemów z pokonaniem ich. Przy ciele przywódcy znajdziesz Pierścień z drewna sylwana. Zdobycie go zapoczątkuje mini-quest pt. Dalijska pamiątka.

2 - zwój. Jest związany z zadaniem Awiergańskie zwoje.

3 - Variel. Elfka jest związana z zadaniem Stado Kruków.

4 - Mistrz Ilen. U elfiego rzemieślnika jak zwykle możesz znaleźć kilka mniej lub bardziej interesujących przedmiotów.

5 - Opiekunka Marethari. Przywódczyni Dalijczyków jest związana z zadaniem Nowa ścieżka.

6 - wejście do ukrytego podziemia. Patrz niżej.

7 - sterta kości. Wśród nich znajdziesz wzór Runy bohaterstwa.

8 - tajemna zmora. Oprócz niej, będziesz musiał pokonać tutaj także kilka cieni. Bitwa ta jest częścią zadania Awiergańskie zwoje. Przy szczątkach tajemnej zmory znajdziesz dwuręczny topór o nazwie Kwiat.

9 - zwój. Jest związany z zadaniem Awiergańskie zwoje.

10 - wejście do jaskiń pod Rozdartym Grzbietem (ze zbocza góry). Patrz niżej.

16 - wejście do jaskiń pod Rozdartym Grzbietem (z cmentarzyska elfów). Patrz niżej.

17 - groby. Znajdziesz w nich pas Warkocz Andruil oraz Szaty Nadzorcy. Przeszukanie ich doprowadzi jednak do walki - w pierwszej fali zaatakują cię same zwłoki, w drugiej przewodzić im będą wojownik oraz zabójca cienia. Bądź przygotowany.

18 - ołtarz. Jeśli będzie z tobą Merrill, pomodli się przy nim o łaskę elfiej bogini Mythal.

19 - smok. Gad będzie tutaj na ciebie czekał wraz z kilkoma smoczętami. Po walce przy jego zwłokach znajdziesz pierścień Jadeitowy wąż.

Dodatkowo, jeśli zapoznałeś się ze zwojem znalezionym w punkcie 9, będziesz musiał zmierzyć się (prawdopodobnie w tym samym czasie, co ze smokami) z Bysmorem, Latarnią i Gifre. Bitwa z ożywieńcami należy do jednych z najtrudniejszych w grze; wskazówki odnośnie walki znajdziesz przy opisie misji Awiergańskie zwoje.

20 - lśniący pył. Jest to jeden ze składników niezbędnych do tworzenia bomb i trucizn. Za jego zabrania otrzumasz 200 PD.

Jaskinie pod Rozdartym Grzbietem

Gry cRPG - Solucja - Dragon Age II - Akt III - Rozdarty Grzbiet, jaskinia pod Rozdartym Grzbietem

11 - wyjście na zbocza Rozdartego Grzbietu.

12 - surowe lyrium. Jest to jeden ze składników niezbędnych do tworzenia run. Za jego zebranie otrzymasz 200 PD.

13 - orichalcum. Metal ten jest niezbędny do tworzenia run. Za jego zebranie otrzymasz 200 PD.

14 - stos kości. A w nim miecz dwuręczny Jej Pieśń.

15 - wyjście na cmentarzysko elfów.

Ukryte podziemia

Gry cRPG - Solucja - Dragon Age II - Akt III - Rozdarty Grzbiet, ukryte podziemia

21 - wyjścia na powierzchnię Rozdartego Grzbietu.

22 - kości. Pośród nich znajdziesz Drogowy młot.

23 - zwłoki. A przy nich całkiem przyzwoite rękawice dla maga - Vir Atish'an.

24 - Golem Nexus. Maszyna funkcjonuje jako kupiec i posiada naprawdę interesujące przedmioty. Warto rzucić okiem choćby na młot Rozdarcie, łuk Rozgrzeszenie czy też pierścień Pomyłkę Bardina.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.