Więzienie Koryfeusza, Piętro Danekena

Solucja i poradnik gry Dragon Age II

Eksploracja

Gry cRPG - Solucja - Dragon Age II - DLC - Dziedzictwo - Więzienie Koryfeusza, Piętro Danekena

1 - punkt startowy.

2 - krasnoludy z Kartelu. W trakcie tego spotkania dowiesz się, że to właśnie Janeka wynajęła Kartel. Niemniej, w chwili obecnej nie możesz już zrezygnować ze współpracy - tym bardziej, że Larius uruchomił "kolorowe" pułapki, które będą blokować ci przejście. Janeka może je deaktywować poprzez uderzenie w źródła energii (pierwsze z nich pod 3), jednakże dotyczy to tylko niektórych zasłon, a więc będziesz musiał się trochę nabiegać.

3 - źródło energii (niebieskie).

4 - źródło energii (niebieskie).

5 - źródło energii (zielone).

6 - źródło energii (zielone). Po aktywowaniu go zaatakuje cię grupa cieni - ich zlikwidowanie nie powinno stanowić problemu.

7 - źródło energii (żółte).

8 - ostatni list Larriusa. Przeczytanie go zapewni ci nowy wpis w Kodeksie.

9 - źródło energii (zielone).

10 - źródło energii (zielone).

11 - źródło energii (żółte).

12 - źródło energii (żółte).

13 - dokument. Przeczytanie go zaktualizuje twój Kodeks o wpis na temat "zmiany kierunku".

14 - źródło energii (czerwone).

15 - źródło energii (czerwone). Po aktywowaniu go będziesz musiał zmierzyć się z kolejną grupą cieni.

16 - źródło energii (czerwone).

17 - źródło energii (czerwone).

18 - źródło energii (czerwone).

19 - kufer. W środku znajdziesz kolejną część zestawu "Insygnia Weisshaupt": Kaptur Cichego (mag), Kaptur zwiadowcy Strażników (łotrzyk) lub Hełm fortecy (wojownik).

20 - notatka. Dowiesz się z niej co nieco na temat "Hełmu Weisshaupt"; otrzymasz też nowy wpis do Kodeksu.

21 - Larius. Były komendant Szarej Straży aktywuje trzy golemy, po czym ucieknie. Przygotuj się na długą i żmudną walkę.

22 - przejście do ostatniej pieczęci.

Wątek główny

UWAGA: dostęp do tego miejsca uzyskasz tylko wówczas, gdy po otwarciu pieczęci przy podnóżu wieży stanąłeś po stronie Janeki.

Na Piętrze Danekena walki prawie nie uświadczysz. Pokonanie tego poziomu polega w głównej mierze na deaktywowaniu zabezpieczeń w odpowiedniej kolejności, dzięki czemu kolejne kolorowe zasłony będą znikać. Zasada jest prosta: źródło energii o danym kolorze usuwa bariery tego samego koloru. Niestety, zasłony mają cztery różne kolory, zaś Janeka może uaktywniać tylko jedną na raz - oznacza to, że będziesz musiał chwilę pogłówkować.

Otwarcie sobie drogi na most, a co za tym idzie kontynuowanie głównej kampanii, nie wymaga zbyt wielkiego wysiłku - wystarczy aktywować kolejno źródła energii 3-7. Nieco więcej czasu poświęcisz na dotarcie do kufra (19) zawierającego kolejną część zestawu pancerza "Insygnia Weisshaupt". Jeśli się na to zdecydujesz, będziesz musiał aktywować źródła 9-12, a następnie 14-18. Po dobraniu się do łupów możesz wracać na most, lecz to będzie wymagało ponownego przejścia przez bariery aktywowane przełącznikami 3-7.

W punkcie 21 spotkasz Lariusa. Szary Strażnik nie zamierza cię dopuścić do Koryfeusza, dlatego uaktywni trzy golemy i ucieknie. Maszyny te (Mocny golem, Golem odporny na magię oraz Golem regenerujący) będą atakować cię jeden po drugim, po czym zastygną w bezruchu. Kiedy wyłączy się trzeci, pierwsze dwa ruszą do wspólnej szarży. Jeśli nie wyeliminuejsz ich dostatecznie szybko, może dojść do sytuacji, że będziesz musiał walczyć na raz z całą trójką - a nie jest to łatwe zadanie.

Po uporaniu się z golemami droga do ostatniej pieczęci więzienia Koryfeusza stanie przed tobą otworem.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.