Więzienie Koryfeusza, Piętro Sashamiri

Solucja i poradnik gry Dragon Age II

Eksploracja

Gry cRPG - Solucja - Dragon Age II - DLC - Dziedzictwo - Więzienie Koryfeusza, piętro Sashamiri

1 - punkt startowy.

2 - schowek. Jeśli masz w ekwipunku zbyt wiele przedmiotów, najlepiej je tutaj zostawić - w dalszej części DLC nie spotkasz już ani tego typu kufrów, ani kupców, którym mógłbyś odsprzedać zbędny balast.

3 - bitwa. Tym razem naprzeciw ciebie stanie kilka hurloków oraz genloków.

4 - więzienie demona. Gdy do niego podejdziesz, usłyszysz głos... Malcolma Hawke'a. Dowiesz się, że twój ojciec uwięził w podziemiach kilka demonów, które teraz będziesz mógł zlikwidować.

Żeby uwolnić demona, musisz aktywować dwa błyszczące "przyciski" oznaczone jako Znak Wiążącego (5). Gdy to zrobisz, kliknij na pieczęci znajdującej na osłonie chroniącej demona, a bariera zniknie. W ten sposób zainicjujesz walkę z samym potworem oraz kilkoma jego pomocnikami. Kiedy zlikwidujesz wszystkich wrogów, otrzymasz mini-zadanie Wola Malcolma, którego celem jest unicestwienie pozostałych dwóch uwięzionych w podziemiach demonów.

5 - Znaki Wiążącego. Dzięki nim możesz deaktywować barierę przy więzieniu cienia (4).

6 - bitwa. Kolejna grupa genloków do zlikwidowania.

7 - notatka. Czytając ją zyskasz nowy wpis do Kodeksu nt. "Przywileju Strażników".

8 - Larius. Szalony wojownik okaże się być skażonym ex-komendantem Szarej Straży. Mężczyzna będzie zdziwiony, że potomek Hawke'a trafił do więzienia, jednak kiedy zobaczy twój miecz, stwierdzi, że jesteś ostatnią nadzieją na zgładzenie Koryfeusza, a to jest warunkiem opuszczenia więzienia. Wcześniej jednak będziesz musiał złamać trzy pieczęcie - pierwsza z nich znajduje się pod 10.

9 - notatka. Czytając ją dowiesz się kilku informacji o więzieniu Koryfeusza, a także zyskasz wpis do Kodeksu na ten temat.

10 - pieczęć. Kiedy złamiesz ją pojawi się Strażnik - groźnie wyglądający, choć wcale nie tak potężny, jak mogłoby się wydawać. Demon posiada kilka specjalnych ataków, jednak nie powinien stawiać oporu zbyt długo. Kiedy Strażnik zginie, pieczęć zostanie złamana, a ty uzyskasz możliwość ulepszenia Klucza Hawke'a poprzez dotknięcie jednego z czterech filarów:

  • Filar obrażeń od zimna - +5 obrażeń od zimna
  • Filar obrażeń naturalnych - +5 obrażeń od natury
  • Filar obrażeń elektrycznych - +5 obrażeń od elektryczności
  • Filar obrażeń od ognia - +5 obrażeń od ognia

11 - genlok alfa. Z tego rodzaju istotą spotkasz się tutaj po raz pierwszy, jednak bynajmniej nie ostatni. Genlok alfa jest potężniejszą formą swoich pobratymców, uzbrojoną w potężną tarczę, które neutralizuje twoje ataki. Najlepszym sposobem walki z nim jest związanie mrocznego pomiota walką z twoim głównym wojownikiem i zaatakowanie przez resztę postaci od tyłu. Uważaj na jego szarże - potrafią wyrządzić sporo szkód, zwłaszcza słabszym bohaterom.

12 - przejście prowadzące na Piętro Farele.

Wątek główny

Przygotuj się na kolejną serię walk, choć tym razem twoimi głównymi wrogami będą mroczne pomioty, włącznie z niezwykle silnym genlokiem alfa (11).

Przy 8 spotkasz z kolei Lariusa. Wyglądający na szaleńca człowiek okaże się być byłym komendantem Szarej Straży. Larius, który więzienie Koryfeusza zna jak własną kieszeń, orzeknie, że jedynym sposobem na wydostanie się z labirynru korytarzy jest złamanie trzech pieczęci - czego może dokonać tylko właściciel krwi Hawke'ów oraz Klucza Hawke'a - i zabicie potwora zwabionego tutaj przed setkami lat przez Szarych Strażników. Brzmi obiecująco? Z pewnością.

Pierwszą z pieczęci znajdziesz pod 10. Po jej naruszeniu natrafisz na dodatkowe utrudnienie: Strażnika, którego będzies zmusiał zabić, co jednak nie powinno nastręczyć ci zbyt wielu problemów. Po walce uzyskasz możliwość ulepszenia Klucza Hawke'a (patrz punkt 10), zaś pierwsza pieczęć zostanie złamana. Kieruj się na zachód, by tam skorzystać z przejścia na Piętro Farele (12).


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.