Tereny łowieckie - wschodnie

Solucja i poradnik gry Dragon Age II

Eksploracja

Gry cRPG - Solucja - Dragon Age II - DLC - Znak Zabójcy - Tereny łowieckie - wschodnie

1 - przejście do zachodnich terenów łowieckich.

2 - punkt widokowy. Pozwoli ci bliżej przyjrzeć się okolicy.

3 - zimowe jagody. Jest to kolejny niezbędny składnik do stworzenia Preparatu mistrza.

4 - poczwarne dziury. Gdy się do nich zbliżysz, spodziewaj się ataku kilkunastu poczwar, z velghestrialem na czele. Z tym ostatnim rozpraw się oczywiście w pierwszej kolejności.

5 - sylwan. Ogar należący do spotkanego wcześniej łowcy zaprowadzi cię na małą polanę (8). Jest to część zadania Zaginione ogary.

6 - poczwarne dziury. Wynurzy się z nich jeszcze więcej poczwar, z którymi będziesz musiał się rozprawić.

7 - zwłoki halli. Kolejna rzecz, która przyda ci się do zwabiania wiwerny.

8 - otruty pies. Jest to poszukiwany przez łowcę ogar. Więcej szczegółów przy opisie zadania Zaginione ogary.

9 - odchody wiwerny. Jakkolwiek by to nie brzmiało, jest to kolejna, a zarazem ostatnia z rzeczy, jakich potrzebujesz, by zwabić wiwernę.

10 - miejsce wabienia wiwerny.

Wątek główny

Polowanie na wiwernę trwa. Aby łowy się powiodły, we wschodniej części terenów łowieckich musisz znaleźć jeszcze dwie rzeczy:

  • Zwłoki halli - leżą nieopodal poczwarnych dziur na wschodzie (6).
  • Odchody wiwerny - znajdziesz je w północnej części lokacji (9).

Po zdobyciu wszystkich niezbędnych przedmiotów udaj się na miejsce wabienia wiwerny (10). Tallis zapyta, czy ma użyć wszystkich dostępnych środków, czy tylko kilku. W pierwszym przypadku będziesz musiał walczyć ze znacznie silniejszą wiwerną alfa, jednakże na koniec otrzymasz Osiągnięcie "W pogoni za zwierzyną". Jeśli zabronisz Tallis ryzykować, na miejscu pojawi się o wiele łatwiejsza do zabicia zwykła wiwerna.

Bez względu na to, z jaką wiwerną będziesz walczył, przygotuj się na raczej długą bitwę. Przed jej rozpoczęciem dobrze jest zwiększyć swoje moce pokrywając broń trucizną lub korzystając z mikstur (np. Mikstury potężnego ataku). W czasie samej bitwy podstawą jest unikanie szarż wiwerny, które mogą zabić słabsze postaci, a także jej jadu - jeśli po splunięcia nim, któryś z bohaterów stoi w brązowej kałuży, usuń go stamtąd możliwie jak najszybciej. Najlepszy sposób walki z wiwerną to oślepienie/ogłuszenie jej i ataki z flanki. Potyczka jest dosyć trudna, dlatego jeśli nie uda ci się uciąć gadowi głowy za pierwszym razem, nie zrażaj się.

Po bitwie na miejscu pojawi się baron Arlange wraz ze swoją świtą. Orlezjańczyk stwierdzi, że ukradłeś jego zdobycz i nakaże ci jej zwrot - oczywiście nie możesz się na to zgodzić. W konsekwencji tego wywiąże się walka, która potrwa do momentu zadania szlachcicowi poważnych obrażeń - wówczas na polanę wejdzie książę Prosper. Gospodarz zapyta cię, co ma zrobić z Arlangem - możesz kazać go uwolnić lub zabić, wskutek czego Cahir skróci krnąbrnego barona o głowę. Jeśli puścisz Orlezjańczyka wolno, pod koniec DLC ponownie spróbuje cię zabić. Jeżeli każesz od razu wykonać egzekucję, będziesz mógł już teraz zdobyć ekwipunek Arlange'a - Miecz barona Arlange'a oraz Tarczę barona Arlange'a.

Bez względu na podjęty wybór w powyższej sprawie książę Prosper ogłosi cię zwycięzcą i zaprosi na ucztę, która odbędzie się na dziedzińcu zameczku. Możesz udać się tam od razu lub pokręcić się jeszcze trochę po okolicznych lasach - wybór należy do ciebie.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.