Amarant

Solucja i poradnik gry Dragon Age: Początek - Przebudzenie

Eksploracja

Gry cRPG - Solucja - Dragon Age: Początek - Przebudzenie - Finał, Amarant

1 - bitwy z pomiotami.

2 - Świątynia Naszej Pani Odkupicielki.

3 - gospoda "Pod koroną i lwem".

4 - trzeci wyznawca generał.

5 - Glassric Zbrojmistrz i Zaklinacz.

6 - przejście (mapa świata).

Wątek główny

Pierwsze, co musisz zrobić, to pomóc pozostałym przy życiu strażnikom miejskim w walce z mrocznymi pomiotami. Bitwy te toczą się w miejscach oznaczonych 1 i z reguły wymagają zabicia kilka genloków, hurloków, wrzeszczotów, dorosłych dzieci lub nawet "żółtego" ogra. Mimo wszystko, mając wsparcie strażników oraz posłańca Architekta, potyczki te nie powinny ci sprawić większych problemów.

Następnie skieruj się do świątyni (2). W przybytku Naszej Pani Odkupicielki rezyduje m.in. dowódca straży, od którego dowiesz się, że pomioty szykują się do kolejnego natarcia. Nim wyruszysz, upewnij się, że nie potrzebujesz uzupełnić zapasów - przebywający w świątyni Glassric będzie ci służyć pomocą.

Po wyjściu na zewnątrz udaj się do gospody "Pod koroną i lwem", skąd nadciągają kolejne fale pomiotów. Po drodze spacyfikuj dwie grupy wrogów, które postanowią ci przeszkodzić; pomioty będą mieć przewagę liczebną, ale mimo to, starcia nie należą do trudnych.

Nieco cięższa przeprawa czeka cię już w samej gospodzie, gdzie naprzeciw ciebie stanie "pomarańczowy" wyznawca generał i oddział pomiotów. Wykończ ich i korzystając z przejścia w podłodze skieruj się do dawnej kryjówki przemytników, w której stoczysz walkę z kolejną grupą pomiotów pod dowództwem "pomarańczowego" wyznawcy generała. Wyjdź z jaskini poprzez drugą klapę, która zaprowadzi cię poza mury miejskie. Tam (4) zmierzysz się z trzecim "pomarańczowym" wyznawcą generałem oraz opancerzonym ogrem alfa tego samego poziomu. Taktyka dosyć standardowa: "najmocniejszy" wojownik powinien zająć się potężnym potworem, podczas gdy reszta drużyny musi pozbyć się "czarującego" generała tak szybko, jak to tylko możliwe.

Zabicie wszystkich trzech dowódców mrocznych pomiotów zakończy zadanie i zapewni ci 3500 PD. Pamiętaj, aby po bitwach z generałami nie zapomnieć przeszukać ich zwłok - znajdziesz przy nich m.in. pas Trwała wiara, rękawice Chwyt Mistrza Żywiołów, a także dwa kostury maga - Miotłę Flemeth oraz Zimowy maszt.

Na koniec otrzymasz informację, że legowisko Matki znajduje się gdzieś na Pustkowiach Smoczych Kości. To twój kolejny cel, choć przedtem warto jeszcze zajrzeć do sklepu Glassrika i/lub skorzystać z oferty Zaklinacza (5) - to ostatnia taka okazja w grze.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.