Pustkowia Smoczych Kości

Solucja i poradnik gry Dragon Age: Początek - Przebudzenie

Eksploracja

Gry cRPG - Solucja - Dragon Age: Początek - Przebudzenie - Finał, Pustkowia Smoczych Kości

1 - przejście do mapy świata.

2 - sterta kości. Znajdziesz przy nich Buty Pustki.

3 - notatka. Czytając ją, otrzymasz nowy wpis do Kodeksu dotyczący Smoczego Kresu.

4 - bitwa z wielkim smokiem.

5 - sterta kości. Wśród nich znajdziesz hełm Żywe srebro.

6 - wejście do Smoczego Kresu.

Wątek główny

Poszukiwania gniazda Matki wkraczają w decydującą fazę. Na Pustkowiach Smoczych Kości natkniesz się na kilka walczących ze sobą grup mrocznych pomiotów. Możesz poczekać aż potwory się wzajemnie wybiją lub od razu wkraczać do akcji i zyskać dodatkowe PD.

Przy punkcie 4 czeka cię nieco cięższa batalia - musisz zmierzyć się z "pomarańczowym" wielkim smokiem. Gad nie jest jednak szczególnie potężny, dlatego też należy zastosować standardową taktykę walki z tymi stworzeniami: rozproszenie drużyny i możliwie jak największe uodpornienie się na ogień (najprościej poprzez wykorzystanie balsamów ciepła). Niestety, przy zwłokach smoka nie znajdziesz nic interesującego.

Kiedy zbadasz już całą lokację, skorzystaj z drzwi oznaczonych 6, które zaprowadzą cię do "Smoczego Kresu".


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.