Gildia kupiecka

Solucja i poradnik gry Dragon Age: Początek - Przebudzenie

Tablica gildii kupieckiej znajduje się w północno-zachodniej części miasta Amarant. Członkowie organizacji mają dla ciebie 5 zleceń.

Chronić przed dziećmi

Gry cRPG - Solucja - Dragon Age: Początek - Przebudzenie - Gildia kupiecka - Chronić przed dziećmi

Nagroda: 7 suwerenów, 500 PD
Dodatkowe informacje: brak
Opis: Podejmując się wykonania tej misji dowiesz się, że śmiercionośna antivańska trucizna dostała się na półki sklepowe i ktoś musi ją stamtąd usunąć. Aby pomyślnie zakończyć zadanie wystarczy zebrać 4 buteleczki trucizny z miejsc oznaczonych cyfrą 1. Żadnych walk czy innych problemów. Za to nagroda jest sowita - 7 suwerenów i 500 PD.

Głosy spod ziemi

Nagroda: brak
Dodatkowe informacje: zlecenie to jest dostępne dopiero po ukończeniu zadania Przemytniczy kanał.
Opis: Pod gospodą "Pod korona i lwem" słychać podobno jakieś głosy - gildia kupiecka chce, byś zbadał ich pochodzenie i zlikwidował ewentualne zagrożenie.

Kiedy zejdziesz do kryjówki przemytników, okaże się, że w pieczarze rozgościły się mroczne pomioty - kilka zwyczajnych genloków i hurloków + "żółty" emisariusz genloków. Po szybkiej wymianie argumentów możesz wracać do Kendricka, który tym razem nie ma dla ciebie nic prócz wdzięczności.

Posągi Maferata

Gry cRPG - Solucja - Dragon Age: Początek - Przebudzenie - Gildia kupiecka - Posągi Maferata

Nagroda: 13 suwerenów, 750 PD
Dodatkowe informacje: brak
Opis: W Nieprzebytym Lesie znajdują się podobno posągi Maferata, z których można odczytać pewne zaginione inskrypcje. Gildia jest skłonna sowicie wynagrodzić tego, kto je dla niej skopiuje.

W lesie stoi w sumie 8 monumentów legendarnego męża Andrasty (2 na powyższej mapie). Za skopiowanie wszystkich inskrypcji Kendrick zapłaci ci 13 suwerenów; otrzymasz także 750 PD.

Towary kupca

Gry cRPG - Solucja - Dragon Age: Początek - Przebudzenie - Gildia kupiecka - Towary kupca

Nagroda: 25 suwerenów, 500 PD
Dodatkowe informacje: brak
Opis: Karawana niejakiego Lomara Bracka została napadnięta w Nieprzebytym Lesie. Kupcowi bardzo zależy na tym, aby ktoś udał się tam i odzyskał zawartość transportu jedwabiu.

Na miejscu okaże się, że ładunek został już w dużej mierze rozkradziony przez szabrowników. Aby ukończyć zadanie musisz zdobyć 9 "zwojów" jedwabiu, które znajdują się:

  • 3 - w beczce przy zniszczonej karawanie.
  • 4 - w skrzyni przy zniszczonej karawanie.
  • 5 - w beczce w obozie szabrowników.
  • 6 i 7 - przy ciałach szabrowników, którzy cię zaatakują.
  • 8 - w stercie ubrań w obozie szabrowników.
  • 9, 10 i 11 - w skrzyniach.

Jeśli zaniesiesz Kendrickowi komplet jedwabiów, na twoje konto wpłynie równo 25 suwerenów oraz 500 PD.

Zaginiony miecz sir Alvarda

Nagroda: 7 suwerenów, 500 PD
Dodatkowe informacje: brak
Opis: Z ogłoszenia na tablicy dowiesz się, że dawno temu Sir Alvard zamówił miecz u płatnerza z Czarnych Mokradeł, jednak ten nigdy nie został do niego dostarczony. Kolejna sprawa, która nie obejdzie się bez twojego śledztwa.

Na wspomniane już Czarne Mokradła i tak rrafisz prędzej czy później, dlatego też po załatwieniu zasadniczych problemów związanych z ruinami miejscowej wioski warto przyjrzeć się pozostawionym w dokach kufrach. W jednym z nich, a konkretnie w "rozpadającej się skrzyni", znajdziesz tytułowy miecz. Całkiem potężny miecz, co warto dodać.

Zabranie broni ze skrzyni kończy zadanie, wzbogacając cię o 500 PD.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.