Tablica gildii kupieckiej znajduje się w północno-zachodniej części miasta Amarant. Członkowie organizacji mają dla ciebie 5 zleceń.
Chronić przed dziećmi
Nagroda: 7 suwerenów, 500 PD
Dodatkowe informacje: brak
Opis: Podejmując się wykonania tej misji dowiesz się, że śmiercionośna antivańska trucizna dostała się na półki sklepowe i ktoś musi ją stamtąd usunąć. Aby pomyślnie zakończyć zadanie wystarczy zebrać 4 buteleczki trucizny z miejsc oznaczonych cyfrą 1. Żadnych walk czy innych problemów. Za to nagroda jest sowita - 7 suwerenów i 500 PD.
Głosy spod ziemi
Nagroda: brak
Dodatkowe informacje: zlecenie to jest dostępne dopiero po ukończeniu zadania Przemytniczy kanał.
Opis: Pod gospodą "Pod korona i lwem" słychać podobno jakieś głosy - gildia kupiecka chce, byś zbadał ich pochodzenie i zlikwidował ewentualne zagrożenie.
Kiedy zejdziesz do kryjówki przemytników, okaże się, że w pieczarze rozgościły się mroczne pomioty - kilka zwyczajnych genloków i hurloków + "żółty" emisariusz genloków. Po szybkiej wymianie argumentów możesz wracać do Kendricka, który tym razem nie ma dla ciebie nic prócz wdzięczności.
Posągi Maferata
Nagroda: 13 suwerenów, 750 PD
Dodatkowe informacje: brak
Opis: W Nieprzebytym Lesie znajdują się podobno posągi Maferata, z których można odczytać pewne zaginione inskrypcje. Gildia jest skłonna sowicie wynagrodzić tego, kto je dla niej skopiuje.
W lesie stoi w sumie 8 monumentów legendarnego męża Andrasty (2 na powyższej mapie). Za skopiowanie wszystkich inskrypcji Kendrick zapłaci ci 13 suwerenów; otrzymasz także 750 PD.
Towary kupca
Nagroda: 25 suwerenów, 500 PD
Dodatkowe informacje: brak
Opis: Karawana niejakiego Lomara Bracka została napadnięta w Nieprzebytym Lesie. Kupcowi bardzo zależy na tym, aby ktoś udał się tam i odzyskał zawartość transportu jedwabiu.
Na miejscu okaże się, że ładunek został już w dużej mierze rozkradziony przez szabrowników. Aby ukończyć zadanie musisz zdobyć 9 "zwojów" jedwabiu, które znajdują się:
- 3 - w beczce przy zniszczonej karawanie.
- 4 - w skrzyni przy zniszczonej karawanie.
- 5 - w beczce w obozie szabrowników.
- 6 i 7 - przy ciałach szabrowników, którzy cię zaatakują.
- 8 - w stercie ubrań w obozie szabrowników.
- 9, 10 i 11 - w skrzyniach.
Jeśli zaniesiesz Kendrickowi komplet jedwabiów, na twoje konto wpłynie równo 25 suwerenów oraz 500 PD.
Zaginiony miecz sir Alvarda
Nagroda: 7 suwerenów, 500 PD
Dodatkowe informacje: brak
Opis: Z ogłoszenia na tablicy dowiesz się, że dawno temu Sir Alvard zamówił miecz u płatnerza z Czarnych Mokradeł, jednak ten nigdy nie został do niego dostarczony. Kolejna sprawa, która nie obejdzie się bez twojego śledztwa.
Na wspomniane już Czarne Mokradła i tak rrafisz prędzej czy później, dlatego też po załatwieniu zasadniczych problemów związanych z ruinami miejscowej wioski warto przyjrzeć się pozostawionym w dokach kufrach. W jednym z nich, a konkretnie w "rozpadającej się skrzyni", znajdziesz tytułowy miecz. Całkiem potężny miecz, co warto dodać.
Zabranie broni ze skrzyni kończy zadanie, wzbogacając cię o 500 PD.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!