Kal'Hirol, Główna Sala

Solucja i poradnik gry Dragon Age: Początek - Przebudzenie

Eksploracja

Gry cRPG - Solucja - Dragon Age: Początek - Przebudzenie - Kal'Hirol, Główna Sala

W Głównej Sali Kal'Hirol skryło się całkiem sporo mrocznych pomiotów, jednak z większością z nich nie powinieneś mieć żadnych problemów. Nieco trudniejsza jest bitwa w komnacie pułapek (4), ponieważ na ziemi rozłożono wiele pułapek naciskowych (każda z efektem kuli ognia), co zmusi cię albo do walki na dystans, albo do wysłania przodem łotrzyka, który rozbroi całe pomieszczenie przed wtargnięciem twoich wojowników.

1 - sekretne przejście na dziedziniec Kal'Hirol.

2 - drzwi. Będą dostępne tylko jeśli skorzystałeś z sekretnego przejścia (1).

3 - frontowe przejście na dziedziniec Kal'Hirol.

4 - komnata pułapek. Czeka cię tutaj walka z kilkoma pomiotami, jednak znacznie większym wyzwaniem będzie rozbrojenie pułapek naciskowych, którymi sala ta jest wręcz naszpikowana. Jeśli skorzystałeś z sekretnego wejścia (1), odwiedziny w tej części Głównej Sali możesz sobie darować.

5 - Mistrz Golemów. A wraz z nim dwa kamienne golemy, co oznacza, że potyczka nie będzie należeć do najłatwiejszych. Przy resztkach Mistrza Golemów znajdziesz Rubin bez skazy (potrzebujesz go, by ukończyć zadanie Serce lasu), a także Różdżkę sterowania golemem, dzięki której możesz uruchomić kamiennego sługę uśpionego w punkcie 6.

6 - kamienny golem. Jeśli uruchomisz go przy pomocy różdżki (5), natychmiast ruszy do sąsiedniej sali i zajmie się eksterminacją przebywających tam mrocznych pomiotów.

7 - zwoje. Znajdziesz wśród nich Obrys mistrzowskiej runy paraliżu oraz Obrys patronackiej runy paraliżu.

8 - zwoje. Tym razem natkniesz się na Obrys mistrzowskiej runy zimnego żelaza oraz Obrys patronackiej runy zimnego żelaza.

9 - sterta kości. A na niej Pękniety napierśnik, który później, w dzielnicy kupców, będziesz mógł przekuć w Napierśnik Obrony Hirola.

10 - notatka. Jej przeczytanie zapewni ci nowy wpis w Kodeksie, informując przy tym o raporcie jednego ze zwiadowców thaigu.

11 - zwoje. Wśród nich znajdziesz Plany pułapki grawitacyjnej.

12 - zapleśniały dziennik. Czytając go zyskasz nowy wpis do Kodeksu, dowiadując się co nieco o historii niejakiego Dailana.

13 - szkielet nasycony lyrium. Znajdziesz przy nim Piasek lyrium, którego potrzebujesz, by ukończyć zadanie Bomby rzucone!

14 - skrzynia. Wewnątrz znajdziesz m.in. Obrys mistrzowskiej runy niewrażliwości, Obrys patronackiej runy niewrażliwości oraz Pierścień lyrium - bardzo dobry prezent dla Justyniana.

15 - płaskorzeźba. Zbadanie jej zapewni ci nowy wpis w Kodeksie na temat fortecy Kal'Hirol.

16 - bitwa z pomiotami. Czeka cię tutaj nieco cięższa niż zazwyczaj przeprawa z mrocznymi pomiotami, którymi dowodzą "żółty" emisariusz hurloków oraz "żółty" hurlok alfa. Kiedy już sobie z nimi poradzisz, przy zwłokach tego pierwszego znajdziesz Kostur wigoru oraz Potrzaskany młot, który później, w dzielnicy kupców, będziesz mógł przekuć w potężny młot o nazwie Valos Atredum.

17 - przejście do dzielnicy kupców.

Wątek główny

Ostatnia z Legionu

Przed tobą kilka kolejnych walk z mrocznymi pomiotami, zazwyczaj w grupach na tyle małych, że będziesz likwidował je "w biegu". Z czasem, gdy zagłębisz się w otchłanie Głównej Sali, zaczniesz widywać duchy ostatnich obrońców Kal'Hirol - Bezkastowców, którzy zginęli w obronie twierdzy; e tym momencie nie możesz im w żaden sposób pomóc. Kiedy oczyścisz lokację z pomiotów, skorzystaj z drzwi w punkcie 17, by przejść do dzielnicy kupców.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.