Tablica Kantora

Solucja i poradnik gry Dragon Age: Początek - Przebudzenie

Tablicę Kantora znajdziesz tuż przy Świątyni Naszej Pani Odkupicielki w mieście Amarant. Do wykonania jest 5 zadań pobocznych.

Dar okładów

Nagroda: 1000 PD
Dodatkowe informacje: zadanie to jest dostępne dopiero po ukończeniu misji Dar zestawów do leczenia ran
Opis: Zlecenie typu "przynieś-podaj-pozamiataj" - tym razem Kantor potrzebuje 5 Większych eliksirów zdrowia. Mikstury możesz kupić u barmana w gospodzie "Pod korona i lwem" w Amarancie lub stworzyć samemu dzięki umiejętności alchemii. Kiedy dostarczysz kapłanowi odpowiednią liczbę eliksirów, otrzymasz w zamian 1000 PD.

Dar zestawów do leczenia rany

Nagroda: 500 PD
Dodatkowe informacje: brak
Opis: Bardzo proste zadanie, które polega na dostarczeniu do Kantora 5 zwykłych Zestawów do leczenia ran. Jeśli ich nie posiadasz, możesz je kupić w aptece Mistrza Henley'a w Amarancie. Wypełnienie prośby Kantora jest warte 500 PD.

Poza kontrolą

Nagroda: 20 suwerenów, 500 PD
Dodatkowe informacje: brak
Opis: Przybywajaca w Świątyni (9) Pani Rylien szuka kogoś, kto pomógłby jej wyplenić apostatów z miasta. I to w sensie dosłownym. Jeśli zdecydujesz się przyjąć to zadanie, musisz liczyć się ze sporą dezaprobatą ze strony Andersa.

Cel zadania jest prosty: zabić trójkę wskazanych magów, których można spotkać na ulicach miasta Amarant. Każdy z nich, kiedy go zaczepisz, zacznie uciekać - musisz więc podążać za nim i odesłać na tamten świat. Wskazani apostaci to:

  • Mamroczący mężczyzna
  • Wędrująca elfka
  • Mamroczący elf

Kiedy pozbędziesz się całej trójki, w jednym z zaułków pojawi się "pomarańczowy" mag apostata, którego również musisz zabić. Gdy tego dokonasz, wróć do Kantora po nagrodę: 20 suwerenów i 500 PD.

Uciskanie słabszych

Gry cRPG - Solucja - Dragon Age: Początek - Przebudzenie - Zad. Kantora - Uciskanie słabszych

Nagroda: brak
Dodatkowe informacje: brak
Opis: Tym razem zleceniodawca pragnie, aby ktoś uporał się z grupami bandytów, które grasują w okolicy i uprzykrzają życie uchodźcom. Mówiąc krótko, musisz odnaleźć cztery trójki bandziorów (oznaczone cyfrą 1 na powyższej mapce) i pozbyć się ich raz na zawsze. Twój szlachetny czyn nie zostanie w żaden sposób nagrodzony, choć za zabicie całego tuzina bandytów otrzymasz w sumie ok. 800 PD.

Z żyjącego drewna

Gry cRPG - Solucja - Dragon Age: Początek - Przebudzenie - Zad. Kantora - Z żyjącego drewna

Nagroda: 15 suwerenów, 500 PD
Dodatkowe informacje: brak
Opis: Celem zadania jest zdobycie 5 egzemplarzy Prastarego drewna sylwana, które zdobędziesz zabijając identyczną liczbę tych istot. Spotkasz je w Nieprzebytym Lesie, i to dokładnie w liczbie pięciu, w miejscach oznaczonych na powyższej mapce cyfrą 2. Walka z entopodobnymi kreaturami nie powinna przysporzyć ci większych problemów.

Kiedy zaniesiesz drewno do Kantora, ten sowicie cię wynagrodzi - aż 15 suwerenami i 500 PD.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.