Plagowe sieroty

Solucja i poradnik gry Dragon Age: Początek - Przebudzenie

Tablicę "Plagowych sierot" znajdziesz tuż przy drzwiach wyjściowych w gospodzie "Pod koroną i lwem" w mieście Amarant (1). Questy są bardzo krótkie i nie wymagają opuszczania stolicy arlatu. Praktycznie wszystkie to zadania typu "przynieś-podaj-pozamiataj".

Gry cRPG - Solucja - Dragon Age: Początek - Przebudzenie - Plagowe sieroty

Osieroceni przez Plagę

Nagroda: brak
Dodatkowe informacje: brak
Opis: "Dzieci" osierocone przez Plagę (a tak naprawdę zwykła banda drobnych opryszków, o czym przekonasz się w trakcie wykonywania kolejnych zadań) potrzebują drobnego wsparcia finansowego - 50 srebrników. Skromną sumę należy umieścić w skrzyni znajdującej się tuż obok tablicy. Za ten szlachetny gest nie otrzymasz żadnej nagrody, jednakże uzyskasz dostęp do kolejnych misji "biednych sierotek".

Osieroceni przez Plagę (jeszcze raz)

Nagroda: brak
Dodatkowe informacje: zadanie pojawi się na tablicy dopiero po ukończeniu misji Osieroceni przez Plagę.
Opis: Sieroty proszą o kolejne wsparcie: 2 suwereny i butelkę Antivańskiej brandy. Alkohol możesz kupić u barmana. Gdy włożysz wszystko do "skrzynki na datki", zadanie zostanie zakończone, choć nie otrzymasz za nie żadnej nagrody.

Bimber dla dzieci

Nagroda: brak
Dodatkowe informacje: zadanie pojawi się na tablicy dopiero po ukończeniu misji Osieroceni przez Plagę
Opis: "Biedne dzieci" znów cierpią na brak alkoholu... tym razem musisz załatwić specjalny bimber, który pędzi w swojej piwnicy niejaki Hubert.

"Nora" wyżej wymienionego znajduje się tuż obok stoiska Octhama Sklepikarza (2). W środku zostaniesz zaatakowany przez gospodarza i jego dwóch kompanów, jednak walka nie powinna sprawić ci żadnych problemów. Poza poszukiwanym bimbrem w jednej ze skrzyń natkniesz się także na "Smocze szczyny" - idealny prezent dla Oghrena.

Dostarczenie alkoholu do skrzyni na datki także i tym razem nie zapewni ci jakiejkolwiek nagrody.

Kazania Justynii II

Nagroda: brak
Dodatkowe informacje: zadanie pojawi się na tablicy dopiero po ukończeniu misji Osieroceni przez Plagę.
Opis: Kolejne zlecenie polega na "pożyczeniu" Kazań Justynii II ze Świątyni Naszej Pani Odkupicielki (3). Księgę znajdziesz na ołtarzu; możesz ją zabrać bez silenia się na skradanie. Włożenie opasłego tomiszcza do skrzyni z datkami zakończy zadanie. Jak zwykle - bez nagrody.

Poszukiwania

Nagroda: brak
Dodatkowe informacje: zadanie pojawi się na tablicy dopiero po ukończeniu misji Osieroceni przez Plagę, Osieroceni przez Plagę (jeszcze raz), Bimber dla dzieci oraz Kazania Justynii II.
Opis: Sierotki zgubiły w mieście kilka przedmiotów, zaś twoim zadaniem będzie je odnaleźć. Chodzi tutaj o:

  • Młotek (4) - wisi na linie.
  • Lalka (5) - leży na ziemi.
  • Podeszwy (6) - leżą na ziemi.
  • Placek (7) - tuż przy Mistrzu Henley'u.
  • Widły (8) - są wbite w drzewo.

Gdy oddasz sierotkom te przedmioty poprzez skrzynkę na datki, zadanie zakończy się. Jak zwykle, nie otrzymasz żadnej nagrody.

Te kochane sieroty

Nagroda: brak
Dodatkowe informacje: zadanie pojawi się na tablicy dopiero po ukończeniu misji Kazania Justynii II.
Opis: Sieroty chcą, abyś w ich imieniu uprzykrzył nieco życie Wielebnej Matce Leannie... Jedyne, co musisz zrobić w ramach tego zadania, to wysypanie otrzymanych ziół na łóżko kapłanki znajdujące się w północnej komnacie Świątyni Naszej Pani Odkupicielki (3). Nagrody także i tym razem nie dostaniesz.

Prezent dla Melissy

Nagroda: brak
Dodatkowe informacje: zadanie pojawi się na tablicy dopiero po ukończeniu misji Osieroceni przez Plagę, Osieroceni przez Plagę (jeszcze raz), Bimber dla dzieci oraz Kazania Justynii II.
Opis: Plagowe sieroty mają zatarg z niejaką Melissą i chcą, abyś ją trochę nastraszył. By to uczynić, będziesz potrzebował Noża kuchennego oraz Stracha na wróble. Ostrze znajdziesz w kuchni gospody "Pod korona i lwem", natomiast kukłę możesz zabrać z położonego pod miastem pola (9). Zebrawszy oba przedmioty udaj się pod dom Melissy (10) i ustaw stracha na "miękkim gruncie". Zadanie zostanie zaliczone - jak zwykle, bez nagrody.

Przeprosiny

Nagroda: brak
Dodatkowe informacje: zadanie pojawi się na tablicy dopiero po ukończeniu misji Prezent dla Melissy.
Opis: "Dzieci" nie są zadowolone ze swojego ostatniego postępku i chcą, byś przeprosił Melissę w ich imieniu. Spełnienie ich prośby jest banalnie proste - wystarczy zabrać Kwiaty z północnej komnaty w Świątyni Naszej Pani Odkupicielki (3) i zostawić je na progu domu kobiety (10). Zadanie zostanie zakończone. Nagrody nie przewidziano.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.